Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 34 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera/tetera
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera/tetera
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
Carregar totes les fotos de: Superior Room

Superior Room
Carregar totes les fotos de: Executive Suite

Executive Suite
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Ronggolawe 27-29, Jawa Timur, Surabaya, East Java, 60264
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 242000 IDR per vehicle.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Quest Hotel Surabaya
Quest Surabaya
Quest Hotel Surabaya Java
Quest Hotel Surabaya
Quest Hotel Darmo Surabaya
Quest Darmo Surabaya By Aston
Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON Hotel
Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON Surabaya
Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON Hotel Surabaya
Preguntes freqüents
Opinions: Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de febr. de 2025
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
yopie
5 de febr. de 2025
yopie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Declan
27 de des. de 2024
Declan
Estada de 4 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Gulvinder Singh, Selangor
27 de set. de 2024
Gulvinder Singh
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Gulvinder Singh, Selangor
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gulvinder Singh
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
PRIYANKARA
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PRIYANKARA
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Irene
Viatge en família
22 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Irene
Estada de 3 nits (març 2024)
2/10, Horrible
Stephen
10 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 3 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Benny
20 de des. de 2023
Benny
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Michael
11 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 5 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Michael
12 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 5 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Grant
2 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Grant
Estada de 4 nits (ag. 2023)
4/10, Deficient
Jean-Claude
Viatge en grup
10 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean-Claude
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Ali
Viatge en grup
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ali
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Max
Viatge de negocis
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Max
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Chris
Viatge de negocis
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great experience.
Chris
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Maya
Viatge en família amb nens petits
28 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maya
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
HSIAO YUEH
28 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HSIAO YUEH
Estada d’1 nit (març 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not the hotels fault... hotels.com fault
Viatger verificat
Estada de 19 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
1 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (abr. 2019)