Luminor Hotel Jemursari by WH
Hotel a Surabaya amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i un gimnàs obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Luminor Hotel Jemursari by WH





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 30 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Dormitoris
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Dormitoris
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Dormitoris
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Jemursari 206-208, Surabaya, East Java, 60292
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Aston Inn Jemursari Surabaya
Aston Inn Jemursari Surabaya
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 14 opinions
Preu actual: 24 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 90000 i 170000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 250000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Luminor Hotel Jemursari Surabaya
Luminor Hotel Jemursari
Luminor Jemursari Surabaya
Luminor Jemursari
Luminor Hotel Jemursari Surabaya, Java
Luminor Jemursari By Wh
Luminor Hotel Jemursari
Luminor Hotel Jemursari by WH Hotel
Luminor Hotel Jemursari by WH Surabaya
Luminor Hotel Jemursari by WH Hotel Surabaya
Preguntes freqüents
Opinions: Luminor Hotel Jemursari by WH
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Ming Yin
Viatge en família
18 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Ming Yin
Estada de 5 nits (set. 2023)
6/10, Acceptable
Ming Yin
Viatge en família
9 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ming Yin
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Chung Hsuan
Viatge de negocis
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
在泗水的最優質選擇酒店
Chung Hsuan
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Chan
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reasonable pricing for a comfortable stay
Chan
Estada de 5 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Emmanuel
13 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Hotel
Emmanuel
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
j
31 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
j
Estada de 5 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Chung-Hsuan
2 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
沒有很享受在這裡的時光
Chung-Hsuan
Estada de 2 nits (nov. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
1 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Chen
18 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chen
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rekomended baik
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
shirley, singapore
29 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enjoying stay
shirley
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Hendi
25 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hendi
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
vinsensius
7 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
vinsensius
Estada de 3 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Angus, Hong Kong
25 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cleanliness hotel with serene surroundings
Angus
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
GILSON LIM
31 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GILSON LIM
8/10, Bo
Riris
27 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Riris
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
nice breakfast
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Michael
23 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasant Stay
Michael
Estada d’1 nit (set. 2017)