HARRIS Hotel & Conventions Bundaran Satelit Surabaya
Hotel a Surabaya amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HARRIS Hotel & Conventions Bundaran Satelit Surabaya





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 37 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació (HARRIS)

Habitació (HARRIS)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

HR Muhammad, 2A 11, Surabaya, East Java, 60189
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Vasa Hotel Surabaya
Vasa Hotel Surabaya
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 140 opinions
Preu actual: 72 €
taxes i impostos inclosos
5 de set. - 6 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 168000 IDR per adult i 84000 IDR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Ascott Cares (Ascott Limited).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-18:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Harris Bundaran Satelit Surabaya
Harris Hotel Convention Bundaran Satelit
HARRIS Hotel Conventions Bundaran Satelit Surabaya
HARRIS Hotel & Conventions Bundaran Satelit Surabaya Hotel
HARRIS Hotel & Conventions Bundaran Satelit Surabaya Surabaya
Preguntes freqüents
Opinions: HARRIS Hotel & Conventions Bundaran Satelit Surabaya
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
DONGGYU
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DONGGYU
Estada de 7 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
DONGGYU
11 de gen. de 2025
DONGGYU
Estada de 12 nits (des. 2024)
8/10, Bo
DONGGYU
Viatge de negocis
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DONGGYU
Estada de 12 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
chaehun
Viatge de negocis
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
chaehun
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
chaehun
Viatge de negocis
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
chaehun
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Shahul Hameed
Viatge en família
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shahul Hameed
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sakiko
Viatge de negocis
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sakiko
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Marc
6 de nov. de 2024
Marc
Estada de 3 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Roger
14 de set. de 2024
Roger
Estada de 6 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
imelda
11 de jul. de 2024
imelda
Estada de 4 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Michel
12 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour mais...
Michel
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Shahul Hameed
Viatge de negocis
19 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and bright hotel with superb service
Shahul Hameed
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Takeshi
19 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Takeshi
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Wimala
Viatge en família
29 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Less than 5 star hotel but feels like 5 star.
Wimala
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
LEE
Viatge en grup
17 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LEE
10/10, Excel·lent
Dennis
11 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dennis
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Marc
9 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good stay
Marc
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Ni Made Dwi
Viatge de negocis, Viatge en grup
18 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ni Made Dwi
Estada de 2 nits (nov. 2021)