Golden Tulip Legacy Surabaya

Allotjament de 5.0 estrelles
Hotel de luxe a Surabaya amb 2 restaurants i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

7,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Piscina
  • Bar
  • Spa
  • Gimnàs
  • Serveis de bugaderia
  • Aparcament inclòs

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació doble Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 32 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació doble executiva

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Banyera i dutxa independents
  • 32 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Suite júnior

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Un assecador de cabells
  • 64 metres quadrats
  • Vistes al camp de golf
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite

El més destacat

Menjador independent
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
  • 96 metres quadrats
  • Vistes al camp de golf
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació amb dos llits individuals executiva

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Banyera i dutxa independents
Un bidet
  • 32 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 32 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Jl. HR Muhammad No. 269, Surabaya, East Java, 60226

Què hi ha als voltants

  • Mesquita Al-Akbar - 2 minuts en cotxe - 2.0 km
  • Pakuwon Mall - 2 minuts en cotxe - 2.1 km
  • Centre Comercial Pakuwon - 3 minuts en cotxe - 2.8 km
  • Plaça Tunjungan - 8 minuts en cotxe - 7.5 km
  • Centre Comercial Surabaya Plaza - 9 minuts en cotxe - 8.8 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Tandes: 13 min en cotxe
  • Estació de Margorejo: 8 min en cotxe
  • Aeroport de Surabaya-Juanda (SUB): a 37 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Nasi Bebek Sinjay - ‬2 minuts a peu
  • ‪Tuku - ‬4 minuts a peu
  • ‪Meat Shop & Gourmet - ‬4 minuts a peu
  • ‪Warungku - ‬3 minuts a peu
  • ‪Excelso HR Muhammad 102 - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Golden Tulip Legacy Surabaya

Hotel de luxe a prop de Plaça Tunjungan
Una terrassa, una cafeteria i un jardí són només algunes de les comoditats que ofereix Golden Tulip Legacy Surabaya. Dona't el gust amb un massatge tailandès, un tractament facial i una manicura o una pedicura a Rich Spa, l'spa de les instal·lacions. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, dinar, sopar, plats lleugers i cuina internacional. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen serveis de tintoreria o bugaderia i un bar a la seva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei gratuït de connexió amb el centre comercial i servei de consergeria
  • Sales de reunions, premsa gratuïta al vestíbul i magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
Totes 205 habitacions ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres detalls, per exemple, caixes fortes amb espai per a portàtils i espais de treball aptes per a portàtils.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen bidets i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LED amb canals prèmium
  • Armaris robers o de rebost, servei de neteja diari i escriptoris

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Servei de connexió amb el centre comercial gratuït
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 05:30 a 10:00: entre 138.000 i 138.000 IDR per adult i 69.000 i 69.000 IDR per nen
  • 2 restaurants
  • Un bar
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Emerald Restaurant
  • Grand Ocean
  • Lobby Bar & Lounge

Activitats

  • Gimnàs
  • Piscina a l'aire lliure
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Piscina a l'aire lliure
  • Servei de cangur o de cura d'infants

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Spa complet

  • 6 sales de tractaments
  • Aromateràpia
  • Exfoliacions corporals
  • Manicures i pedicures
  • Massatges suecs
  • Massatges tailandesos
  • Piscina d'hidromassatge
  • Sauna
  • Spa obert cada dia
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 28 plantes
  • Arquitectura d'estil victorià
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Llit addicional (recàrrec)
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Bidet
  • Paper higiènic
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LED amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 350000 IDR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 138000 i 138000 IDR per adult, i entre 69000 i 69000 IDR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 350000 IDR per vehicle només l'anada.
  • Càrrec pel llit addicional: 350000 IDR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Rich Palace Hotel
Rich Palace Surabaya
Rich Palace
Golden Tulip Legacy Surabaya Hotel
Golden Tulip Legacy Surabaya Surabaya
Golden Tulip Legacy Surabaya Hotel Surabaya
Rich Palace Hotel Surabaya by SoASIA Hotels Resorts

Preguntes freqüents

Golden Tulip Legacy Surabaya té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Golden Tulip Legacy Surabaya accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Golden Tulip Legacy Surabaya?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Golden Tulip Legacy Surabaya?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Golden Tulip Legacy Surabaya?

Registre de sortida: migdia.

Golden Tulip Legacy Surabaya ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 350000 IDR per vehicle.

On es troba Golden Tulip Legacy Surabaya?

Aquest hotel a prop de l'aeroport i a menys de 3 km de les atraccions següents: Mesquita Al-Akbar, Pakuwon Mall i Centre Comercial Pakuwon. Ciputra World Mall és a 4 km de distància.

Opinions

Opinions: Golden Tulip Legacy Surabaya

7,8

Bo

7,8

Neteja

7,6

Ubicació

7,8

Personal i servei

8,0

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 7 de 36 opinions
Puntuació 8: Bo. 20 de 36 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 7 de 36 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 36 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 36 opinions

Opinions

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

good

pelayanan ramah
Estada de 2 nits (gen. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

MAHARANI

オープン当初から使用していますが、当初に比べスタッフを含め食事、サービス、対応全てに於いての質が落ち、ホテルマンとして教育されてるのか疑問に思うことが多々有り。
Estada de 18 nits (nov. 2018)

8/10, Bo

Yun

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2018)

8/10, Bo

Yun

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2018)

8/10, Bo

jemmy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2018)

4/10, Deficient

Adam, Singapore

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Inconvenience

Checking in experience was bad. Staff told me I couldn’t check in telling me to come back at 2pm and when I ask another time stating I booked through Expedia they then ask for my name. And was able to check in. Key card kept giving me issue. For the days I was there. I was able to access the lift to my floor and when unlocking the door I could not. I had to go back down to get the card changed. Room wasn’t bright enough. Room was not as clean as expected. Amenities wasn’t as complete as other hotels I stayed.
Estada de 2 nits (jul. 2018)

8/10, Bo

CHIEN HSING

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (maig 2018)

8/10, Bo

JUNGBOK

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (maig 2018)

8/10, Bo

Annes

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hotel with lots of smilling faces.

Good value for money. Amazing smiling staff. ever ready to help.

10/10, Excel·lent

Annes

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hotel with a great smile.

Exceptional smilling staff . Very spacious room. Good value for money.

10/10, Excel·lent

Andrew, Singapore

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excellent and good value

Love the premium bedding and linen. Very comfortable. Very friendly and accomodating staff. Good security too. Would definitely book this hotel when I come back to Surabaya.
Estada d’1 nit (març 2018)

8/10, Bo

JUNGBOK

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (febr. 2018)

8/10, Bo

Yverick

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Coming from Australia, the price of this high-end hotel is unbeatable. It is also relatively cheap and easy to hire a taxi from the hotel. Taxis are waiting in front of the hotel. The facility itself is great but I could see signs of ageing in particular in the bathroom which was still stellar at the time of stay. Hospitality of the staff is exceptional. It is a 4-star hotel so the breakfast is certainly nice but not impressive.

6/10, Acceptable

yenny, indonesia

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Hotel is nice. I booked it for my overseas guest.

The hotel is nice but the service is almost terrible if I have to say. We checked in around 9 pm and the rooms are not ready. The staff kept asking if the rooms are ready through HT radio. The rooms were supposed to be ready because checked in time was at 2 pm and we checked in at 9 pm. It is very inconvenient because they have computers but they don't know if the rooms is ready and kept asking many other staff if the rooms is ready and available. My guests were very tired from a long flight and have to wait for their rooms for a long time. From 3 more minutes wait to 30 minutes wait.
Estada d’1 nit (des. 2017)

8/10, Bo

paulus

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good hotel
Estada de 2 nits (oct. 2017)

8/10, Bo

W

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Goed bereikbaar hotel.

Vanaf de jl HR Muhammad kan tot voor de ruime lobby worden gereden. Prina service receptie.
Estada de 3 nits (oct. 2017)

8/10, Bo

antz, jakarta

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

good hotel for family trip

Good location, many good restaurants around. Restaurants on third level is very good. Not expensive stay but you get big room, comfortable bed and good lobby area. The downside is the towel has weird smell, breakfast is only passable, and bathroom has some lingering damp smell. Also, the carpet has shown its age and has some marks to it. Overall, it is a good 4 star hotel with reasonable price but i would not purchase the breakfast next time.
Estada d’1 nit (ag. 2017)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Hotel to Pakwon mall closely

could not use safety box. all staff are kindly for gests. some times G had noisy situation at outside.
Estada de 2 nits (ag. 2017)

8/10, Bo

Shingo

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

コストパフォーマンスの非常に高いホテル

施設のグレード、レストランの味、サービスともに 非常によかったです。 1点だけ残念なのは部屋のWi-Fi。 つながりにくく、速度も遅いため、ここだけ改善が されれば完璧だと思います。 とはいえ、また是非利用したいと思います。

8/10, Bo

Budi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Recommended Hotel

The hotel is clean and brand new . Quite comfort hotel to stay. Good service. Recommended hotel.

8/10, Bo

soon lee, singapore

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

staff unable to speak english

they should brush up their english so they could talk to customer easily

10/10, Excel·lent

Chandra

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Recomended

Staff and the service are perfect for me

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
-Staff is friendly -Wifi is little weak

10/10, Excel·lent

Ria

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Very clean hotel

The hotel is very new, nice hotel , i really like this hotel , not so expensive but very nice.