Golden Tulip Legacy Surabaya
Hotel de luxe a Surabaya amb 2 restaurants i connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament Golden Tulip Legacy Surabaya





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Menjador independent
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva

Habitació amb dos llits individuals executiva
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Banyera i dutxa independents
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. HR Muhammad No. 269, Surabaya, East Java, 60226
Sobre aquest allotjament
Golden Tulip Legacy Surabaya
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 138000 i 138000 IDR per adult, i entre 69000 i 69000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 350000 IDR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 350000 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Rich Palace Hotel
Rich Palace Surabaya
Rich Palace
Golden Tulip Legacy Surabaya Hotel
Golden Tulip Legacy Surabaya Surabaya
Golden Tulip Legacy Surabaya Hotel Surabaya
Rich Palace Hotel Surabaya by SoASIA Hotels Resorts
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Golden Tulip Legacy Surabaya
7,8
Bo
7,8
Neteja
7,6
Ubicació
7,8
Personal i servei
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
25 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MAHARANI
Viatger verificat
Estada de 18 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Yun
30 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yun
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Yun
30 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yun
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
jemmy
14 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jemmy
Estada de 2 nits (ag. 2018)
4/10, Deficient
Adam, Singapore
23 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Inconvenience
Adam
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
CHIEN HSING
4 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIEN HSING
Estada de 5 nits (maig 2018)
8/10, Bo
JUNGBOK
24 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
JUNGBOK
Estada de 3 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Annes
20 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel with lots of smilling faces.
Annes
10/10, Excel·lent
Annes
19 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel with a great smile.
Annes
10/10, Excel·lent
Andrew, Singapore
23 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent and good value
Andrew
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
JUNGBOK
3 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUNGBOK
Estada de 4 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Yverick
20 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yverick
6/10, Acceptable
yenny, indonesia
7 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel is nice. I booked it for my overseas guest.
yenny
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
paulus
3 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
paulus
Estada de 2 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
W
6 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Goed bereikbaar hotel.
W
Estada de 3 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
antz, jakarta
3 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good hotel for family trip
antz
Estada d’1 nit (ag. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hotel to Pakwon mall closely
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
Shingo
27 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
コストパフォーマンスの非常に高いホテル
Shingo
8/10, Bo
Budi
21 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommended Hotel
Budi
8/10, Bo
soon lee, singapore
6 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
staff unable to speak english
soon lee
10/10, Excel·lent
Chandra
29 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomended
Chandra
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Ria
5 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació