Fairfield by Marriott Surabaya
Hotel a Surabaya amb un gimnàs i un centre de negocis obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fairfield by Marriott Surabaya





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 35 €
taxes i impostos inclosos
16 de jul. - 17 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 dormitori, no fumadors, vistes a la ciutat

Suite júnior, 1 dormitori, no fumadors, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni gran
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals

Habitació, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Suite, 2 dormitoris

Suite, 2 dormitoris
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Mayjend Sungkono No. 178, Surabaya, 60225
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Doubletree By Hilton Surabaya
Doubletree By Hilton Surabaya
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 96 opinions
Preu actual: 53 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 130000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 50000 IDR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 350000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Fairfield Marriott Surabaya Hotel
Fairfield Marriott Surabaya
Fairfield by Marriott Surabaya Hotel
Fairfield by Marriott Surabaya Surabaya
Fairfield by Marriott Surabaya Hotel Surabaya
Preguntes freqüents
Opinions: Fairfield by Marriott Surabaya
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 d’abr. de 2025
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Hock Chuan
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hock Chuan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
KEISUKE
19 de febr. de 2025
KEISUKE
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Ancilla
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ancilla
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
CORPORATION
5 de febr. de 2025
CORPORATION
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jerome
26 de gen. de 2025
Jerome
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
KAN SHING
4 de gen. de 2025
KAN SHING
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
CHIKA
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
CHIKA
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
SANGHYEON
Viatge de negocis
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SANGHYEON
Estada de 6 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Shahul Hameed
Viatge en família
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shahul Hameed
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Shahul Hameed
Viatge en família
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shahul Hameed
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
M priyo
24 de nov. de 2024
M priyo
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Keng Heng
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
One of the best service hotel
Keng Heng
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Bowo
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bowo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
AN YU
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
AN YU
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
M priyo
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
M priyo
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Hendra
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hendra
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
MOHD ISKANDAR
Viatge en família
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MOHD ISKANDAR
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Hock Chuan
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hock Chuan
Estada de 6 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Kadiman
Viatge de negocis
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kadiman
Estada de 2 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
EMAC SYSTEM
30 d’ag. de 2024
EMAC SYSTEM
Estada de 9 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Chin Joo
Viatge en grup
8 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chin Joo
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
CORPORATION
Viatge de negocis
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
CORPORATION
Estada de 7 nits (jul. 2024)