Horison Hotel Sukabumi
Hotel a Sukabumi amb 2 restaurants i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Horison Hotel Sukabumi





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe

Suite Deluxe
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Siliwangi No. 68, Sukabumi, 43113
Sobre aquest allotjament
Horison Hotel Sukabumi
Allotjaments similars

Hotel Sakinah Syariah
Hotel Sakinah Syariah
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Servei de recepció obert les 24 hores
Preu actual: 20 €
taxes i impostos inclosos
2 de nov. - 3 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 100000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 600000 IDR per vehicle només l'anada.
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Horison Hotel Sukabumi
Horison Sukabumi
Horison Hotel Sukabumi Hotel
Horison Hotel Sukabumi Sukabumi
Horison Hotel Sukabumi Hotel Sukabumi
Horison Hotel Sukabumi CHSE Certified
Preguntes freqüents
Opinions: Horison Hotel Sukabumi
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
JOHN
Viatge en família
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOHN
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Chamni
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chamni
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Rudy
9 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel yang murah tapi memuaskan.
Rudy
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Vivi
13 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ok stay. don’t order breakfast; it’s really bad.
Vivi
Estada de 2 nits (març 2018)
10/10, Excel·lent
Tius
18 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tius
Estada de 3 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Augustin, Singapore
26 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Everything is good except...
Augustin
8/10, Bo
Viatger verificat
9 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good location but standard breakfast
Viatger verificat
8/10, Bo
Rudy
21 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect.
Rudy
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Nice short stay
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
24 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Skeptical
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
24 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
8/10, Bo
Riri Ratna, Bekasi
10 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Riri Ratna
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


