NH Ludwigsburg
Hotel a Ludwigsburg amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament NH Ludwigsburg





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 80 €
taxes i impostos inclosos
9 de gen. - 10 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(16 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
També et pot agradar

Mercure Hotel Stuttgart Airport Messe
Mohringen
- S'admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 530 opinions
Preu actual: 63 €
taxes i impostos inclosos
11 de gen. - 12 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Pflugfelder Str. 36, Ludwigsburg, BW, 71636
Sobre aquest allotjament
NH Ludwigsburg
Allotjaments similars

Best Western Hotel Favorit
Best Western Hotel Favorit
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S'admeten animals
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 289 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
25 de gen. - 26 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 20 i 21.90 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 13.00 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel NH Ludwigsburg
NH Ludwigsburg Hotel
NH Ludwigsburg Ludwigsburg
NH Ludwigsburg Hotel Ludwigsburg
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: NH Ludwigsburg
8,4
Molt bo
9,0
Neteja
8,2
Ubicació
8,4
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
7 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Terry, Barrie
Viatge de negocis
21 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Terry
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Stanislav
13 de set. de 2025
Stanislav
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Edith
Viatge en parella, Viatge de negocis
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edith
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Kilian
1 d’ag. de 2025
Kilian
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Knut
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Knut
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Armin
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Armin
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Debi
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Debi
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yusuf
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yusuf
Estada de 3 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Rune Sixtus
Viatge en família
17 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Slidt, dårlig service, ok lokation
Rune Sixtus
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mickael
11 d’abr. de 2025
Mickael
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Marcel
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcel
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Antje
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antje
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Elke
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Elke
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Abdelghani
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abdelghani
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rene
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GREAT Hotel
Rene
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Germar
Viatge de negocis
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Germar
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Isabel
31 de gen. de 2025
Isabel
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jürgen
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jürgen
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Goran
Viatge de negocis
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goran
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Drazena
Viatge en grup
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Drazena
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Thomas, Schorndorf
15 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super Aufenthalt
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Tatjana
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tatjana
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Christian, Bad Friedrichshall
Viatge de negocis
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada d’1 nit (oct. 2024)

















