MOXY Stuttgart Airport/Messe
Hotel amb un bar i a prop de l'atractiu següent: Fira de Stuttgart
Galeria de fotos de l’allotjament MOXY Stuttgart Airport/Messe





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
7 de des. - 8 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni

Habitació, 1 llit de matrimoni
9,2 sobre 10
Fantàstic
(22 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Un assecador de cabells
Bany privat
Netflix
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals

Habitació, 2 llits individuals
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Un assecador de cabells
Bany privat
Netflix
També et pot agradar

Holiday Inn Express Sindelfingen by IHG
Sindelfingen
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 182 opinions
Preu actual: 52 €
taxes i impostos inclosos
7 de des. - 8 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Dieselstrasse 22, Leinfelden-Echterdingen, 70771
Sobre aquest allotjament
MOXY Stuttgart Airport/Messe
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 19 EUR per adult i 9 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 30 EUR.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
MOXY Stuttgart Airport/Messe Hotel Leinfelden-Echterdingen
MOXY Stuttgart Airport/Messe Hotel
MOXY Stuttgart Airport/Messe Leinfelden-Echterdingen
MOXY Stuttgart Messe Hotel
Moxy Stuttgart Airport Messe
MOXY Stuttgart Airport/Messe Hotel
MOXY Stuttgart Airport/Messe a Marriott Hotel
MOXY Stuttgart Airport/Messe Leinfelden-Echterdingen
MOXY Stuttgart Airport/Messe Hotel Leinfelden-Echterdingen
Preguntes freqüents
Opinions: MOXY Stuttgart Airport/Messe
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ugur
Viatge de negocis
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ugur
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Albert
8 de jul. de 2025
Albert
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Fredrik
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fredrik
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Christian
Viatge en família
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Marek
Viatge de negocis
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marek
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jatin
19 de maig de 2025
Jatin
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Helen
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Helen
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dieter
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wochenende in Stuttgart
Dieter
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Manuel
8 de maig de 2025
Manuel
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel reagiert nicht auf E-Mails und Anfragen
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jorgen
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Ok airport hotel
Jorgen
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
27 d’abr. de 2025
Robert
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Krystof
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Krystof
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Rikard
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Rikard
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Graeme
Viatge de negocis
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Graeme
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 de març de 2025
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Bernhard
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Bernhard
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dominic, Dortmund
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dominic
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Johann
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Johann
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claus
Viatge de negocis
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claus
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Hasan
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hasan
Estada d’1 nit (febr. 2025)








