Gasthof Lamm Schnait
Hotel a Weinstadt amb una terrassa superior i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Gasthof Lamm Schnait





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 85 €
taxes i impostos inclosos
27 d’ag. - 28 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica

Habitació amb dos llits individuals bàsica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Hilton Garden Inn Stuttgart Neckar Park
Bad Cannstatt
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 1.004 opinions
Preu actual: 93 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Silcherszraße 75, Weinstadt, BW, 71384
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Leonardo Hotel Esslingen
Leonardo Hotel Esslingen
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 151 opinions
Preu actual: 71 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Gasthof Lamm Schnait Hotel Weinstadt
Gasthof Lamm Schnait Hotel
Gasthof Lamm Schnait Weinstadt
Gasthof Lamm Schnait Hotel
Gasthof Lamm Schnait Weinstadt
Gasthof Lamm Schnait Hotel Weinstadt
Preguntes freqüents
Opinions: Gasthof Lamm Schnait
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andreas Werner
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas Werner
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rene
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima hotel
Rene
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rene
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima
Rene
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Andreas
Viatge de negocis
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge de negocis
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 5 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Rene
Viatge de negocis
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima hotel
Rene
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
steven
Viatge en família
25 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
steven
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Ramon
Viatge de negocis
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Ramon
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Bernd
Viatge en família
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernd
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Asmerom
25 de març de 2024
Asmerom
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Allan
Viatge de negocis
21 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Høj Service
Allan
Estada de 2 nits (març 2024)
2/10, Horrible
Michaela
21 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michaela
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
Wilfried
17 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Wilfried
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Rene
Viatge de negocis
4 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rene
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Rene
Viatge de negocis
29 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
prima
Rene
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Ruth
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
22 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ruth
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
david
Viatge de negocis
31 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cosy German Hotel
david
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Søren
Viatge de negocis
28 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Søren
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Hakan
4 de nov. de 2022
Hakan
10/10, Excel·lent
Hlebopros
Viatge en família
18 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hlebopros
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buena experiencia
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Lionel
3 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un endroit très chaleureux
Lionel
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
alexia
Viatge en família
28 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel Typique et confortable
alexia
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beste Lage (nähe Weinberg)
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2021)