Hotel & Spa A la cour d'Alsace by HappyCulture
Hotel a Obernai amb spa complet i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel & Spa A la cour d'Alsace by HappyCulture





Serveis populars
El preu actual és de 118 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació triple (Privilege)

Habitació triple (Privilege)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Apartament

Apartament
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
4 Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3 rue du Gail, Obernai, 67210
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel Le Colombier
Hôtel Le Colombier
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 385 opinions
Preu actual: 117 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 27 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 19 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Exclusive Cour D Alsace
Exclusive Cour D Alsace Hotel
Exclusive Cour D Alsace Hotel Obernai
Exclusive Cour D Alsace Obernai
Hôtel Cour d'Alsace Obernai
Hôtel Cour d'Alsace
Cour d'Alsace Obernai
Cour d'Alsace
Exclusive A La Cour D Alsace
Hôtel A la Cour d'Alsace
Hotel & Spa A la cour d'Alsace by HappyCulture Hotel
Hotel & Spa A la cour d'Alsace by HappyCulture Obernai
Hotel & Spa A la cour d'Alsace by HappyCulture Hotel Obernai
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel & Spa A la cour d'Alsace by HappyCulture
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Heidi
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heidi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Sylvia
Viatge en parella
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Sylvia
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Josette
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Josette
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Corine
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pas convaincu des 4 étoiles
Corine
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marc
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Repos et visite de l'Alsace
Marc
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Per
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ismael
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ismael
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
aharon
Viatge en parella
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
aharon
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Charles
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charles
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Romy
28 de març de 2025
Romy
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alain
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alain
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hubert
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hubert
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
Viatge en família
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anthony
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Gaetan
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Gaetan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Erick
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Je recommande
Erick
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Frank
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frank
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
bruno
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
bruno
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Gabrielle
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabrielle
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Iannis
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Iannis
Estada de 2 nits (gen. 2025)