Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Au Cygne





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Bressols (gratis)
Barnussos
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Bressols (gratis)
Barnussos
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Bressols (gratis)
Barnussos
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Bressols (gratis)
Barnussos
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

38 Rue De La 1re-division-blindée, Eschau, Bas-Rhin, 67114
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hostellerie du Rosenmeer
Hostellerie du Rosenmeer
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 12 opinions
Preu actual: 86 €
taxes i impostos inclosos
20 d’ag. - 21 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per adult i 6 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Au Cygne
Au Cygne Eschau
Au Cygne Hotel
Au Cygne Hotel Eschau
Au Cygne Hotel
Au Cygne Eschau
Au Cygne Hotel Eschau
Preguntes freqüents
Opinions: Au Cygne
Opinions
7,4
Bo
7,8/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 d’oct. de 2023
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
Lis
20 de juny de 2022
Lis
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Michel
Viatge en grup
2 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Michel
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de des. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Correct pour le prix
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
luystemans
Viatge en família
11 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
une journée et une soirée bien réussies




luystemans
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Stephane
Viatge de negocis
11 de març de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephane
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
andre
Viatge de negocis
30 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miam!
andre
Estada d’1 nit (set. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
31 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Fabien
Viatge de negocis
19 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabien
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Maria
12 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Dominique
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Dominique
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
andre
16 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
andre
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
andre
25 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
andre
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enjoyed my night
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2017)
8/10, Bo
sonia, torino
18 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Confortevole e molto carino
sonia
4/10, Deficient
Joy, wales
15 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ok Hotel if you speak French
Joy
8/10, Bo
Søren
29 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Søren
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
bon séjour
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 de maig de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
8/10, Bo
luis, Orleans
4 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SUper personnel
luis
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Hôtel fantôme...mais pratique.
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 d’abr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació