Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Activitats
Activitats de lleure al vespre
Comoditats
Servei de recepció durant un horari limitat
Serveis per als clients
Servei de neteja (diari)
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Catifa fina a l'habitació
Plantes superiors només accessibles per les escales
Més serveis
2 plantes
Zones designades per a fumadors
Serveis de l’habitació
Dormitori
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Dutxa
Paper higiènic
Sabó
Tovalloles
Entreteniment
Netflix
Serveis de streaming
Televisor de pantalla plana de 32 polzades amb canals digitals
Menjar i beguda
Accés a cuina compartida
Bullidora elèctrica
Altres
Calefacció
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Instruccions especials d’entrada
L'horari de la recepció és el següent: 10:00-22:00, cada dia
La recepció compta amb personal durant un horari limitat
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Mètodes d’accés
Recepció (horari limitat)
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
OYO Labrynth by Habitat101
OYO Labyrinth By Habitat101
Labyrinth By Habitat101 Hotel
Labyrinth By Habitat101 Stockton-on-Tees
Labyrinth By Habitat101 Hotel Stockton-on-Tees
Preguntes freqüents
Labyrinth By Habitat101 accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Labyrinth By Habitat101?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Labyrinth By Habitat101?
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.
A quina hora es fa el registre de sortida a Labyrinth By Habitat101?
Registre de sortida: 11:00.
Opinions: Labyrinth By Habitat101
Opinions
6,8
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 3 opinions
10-Excel·lent
1
Puntuació 8: Bo. 1 de 3 opinions
8-Bo
1
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 3 opinions
6-Acceptable
0
Puntuació 4: Deficient. 0 de 3 opinions
4-Deficient
0
Puntuació 2: Horrible. 1 de 3 opinions
2-Horrible
1
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2/10, Horrible
andy
27 de març de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
My expectatiions were not high afterall the price was very low but it was worse than expected.I was unable to access property. On arrival the front door was locked and despite saying reception was manned at my time of arrival no one answered when I knocked the front door whichr had peeiing paintwork and damage to the bottom. The yard at the front was fill of liter and the street was run down and seedy. I tried phoning the premises from my car but went through to a call centre and left on hold whist waiting for reply my car was approached by a man begging. I decided to cut my losses and find another hotel this is not what I expect from an expedia listed property. If this is OYO standard i will never book that brand again..
andy
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Dr Seyednooreddin
Viatge de negocis
14 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Initially, there was some ambiguity about the check in, however as soon as I contacted the service provider, the manager arrived at the property in person and solved the issue. I didn't expect that prompt and kind reaction in response to my problem. I'm sure their business will flourish swiftly as they have put their customers' satisfaction at the centre of it.
They are caring and fair and I wish them prosperous years a head.
Dr Seyednooreddin
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Mohammed
19 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació