Tegnerlunden
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Palau de Stockholm
Galeria de fotos de l’allotjament Tegnerlunden





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes al parc

Habitació doble, vistes al parc
El més destacat
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Televisió digital
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes al parc, cantonada

Habitació doble, vistes al parc, cantonada
El més destacat
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Televisió digital
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica (140 cm bed)

Habitació doble econòmica (140 cm bed)
El més destacat
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Televisió digital
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Renovació: 2012
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
També et pot agradar

Comfort Hotel Xpress Stockholm Central
Estocolm Central
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.2 de 10, Molt bé, 2.957 opinions
Preu actual: 74 €
taxes i impostos inclosos
18 de des. - 19 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Tegnerlunden, 8, Stockholm, Stockholm County, 11359
Sobre aquest allotjament
Tegnerlunden
Allotjaments similars

Clarion Hotel Sign
Clarion Hotel Sign
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.0 de 10, Fantàstic, 3.303 opinions
Preu actual: 148 €
taxes i impostos inclosos
18 de des. - 19 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 250 SEK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Tegnerlunden
Hotel Tegnerlunden Stockholm
Tegnerlunden
Tegnerlunden Hotel
Tegnerlunden Stockholm
Tegnerlunden Hotel Stockholm
Tegnerlunden Hotel
Hotel Tegnerlunden
Tegnerlunden Stockholm
Tegnerlunden Hotel Stockholm
Preguntes freqüents
Opinions: Tegnerlunden
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
9 de set. de 2021
Estada de 3 nits (set. 2021)
8/10, Bo
Lennart
29 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lennart
Estada de 2 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Gulli
Viatge de negocis
25 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gulli
Estada de 3 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Jessica
Viatge de negocis
13 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jessica
Estada de 2 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
adrian
Viatge de negocis
4 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
adrian
Estada de 2 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Jessica
1 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jessica
Estada de 2 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Frida
25 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frida
Estada de 2 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en família
24 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Cathrine
17 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cathrine
Estada de 4 nits (gen. 2021)
8/10, Bo
Christer
11 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christer
Estada de 2 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Mariana
Viatge en família
3 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mariana
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Loreta
2 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Loreta
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Mehdi
1 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mehdi
Estada de 2 nits (des. 2020)
6/10, Acceptable
Emma
31 de des. de 2020
Homeless in Stockholm
Emma
Estada de 8 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Mike
28 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel with amazing breakfast!
Mike
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
ulzii-od
27 de des. de 2020
ulzii-od
Estada de 2 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Location, Excellent staff.
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Dina
30 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dina
Estada de 2 nits (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
Dean Frank
5 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dean Frank
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Emelie
4 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emelie
Estada de 2 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Tonny
25 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Tonny
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Niklaas
20 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prisvärt med trevlig service
Niklaas
Estada de 3 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Karin M
Viatge en família
18 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Non-visit d/t move to other hotel turns out great

Karin M
Estada d’1 nit (oct. 2020)













