Hotel Birger Jarl
Hotel que admet animals de companyia a Estocolm amb un restaurant i connexió amb el centre de convencions
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Birger Jarl





VIP Access
Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 93 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(51 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica, sense finestres

Habitació individual econòmica, sense finestres
9,0 sobre 10
Fantàstic
(19 opinions)
El més destacat
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(182 opinions)
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,4 sobre 10
Molt bo
(40 opinions)
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(24 opinions)
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (140 cm bed)

Habitació doble (140 cm bed)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(132 opinions)
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Tulegatan 8, Stockholm, 113 53
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Haymarket by Scandic
Haymarket by Scandic
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Gimnàs
9.0 de 10, Fantàstic, 3.410 opinions
Preu actual: 142 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 195 SEK per adult i 95 SEK per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 310 SEK per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 250 SEK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 500.0 SEK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de dèbit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Birger Hotel
Birger Jarl
Birger Jarl Hotel
Birger Jarl Stockholm
Hotel Birger
Hotel Birger Jarl
Hotel Birger Jarl Stockholm
Hotel Jarl
Jarl Birger
Jarl Hotel
Hotel Birger Jarl Hotel
Hotel Birger Jarl Stockholm
Hotel Birger Jarl Hotel Stockholm
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Birger Jarl
9,0
Fantàstic
9,0
Neteja
8,8
Comoditats
9,2
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup, Viatge en família
7 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
Sandra, Weener
Viatge en parella
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


Sandra
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Sebastian
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sebastian
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Craig
22 d’oct. de 2025
Craig
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
David
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Leon
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leon
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Saleem
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Saleem
Estada de 7 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Christine
Viatge en família
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Mai Helene Veidal
Viatge en grup, Viatge en família
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mai Helene Veidal
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Nils Lars Peter
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nils Lars Peter
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Marina
Viatge en família
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marina
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Betty, League City
Viatge en família
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Betty
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
miguel
Viatge en parella
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
miguel
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
alexander
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
alexander
Estada de 10 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Valine
Viatge en família
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Valine
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
B S
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
B S
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
B S
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
B S
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
German, Jettingen-Scheppach
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
German
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Annemarie
Viatge en família
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Annemarie
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Sam
23 de set. de 2025
Sam
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge en grup
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Mirna
21 de set. de 2025
Mirna
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Maarten, Apeldoorn
21 de set. de 2025
Maarten
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Matthias
Viatge en parella
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthias
Estada de 4 nits (set. 2025)








