Hotel Horizont Resort
Hotel per esquiar amb la família amb servei complet de spa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Horizont Resort





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 150 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Stará Lesná 178, Tatranska Lomnica, Stara Lesna, 05960
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Lomnica
Hotel Lomnica
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.6 de 10, Excepcional, 91 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.50 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 24 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de la nit de Nadal
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 31 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de Cap d'Any
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Horizont Resort Tatranska Lomnica
Horizont Tatranska Lomnica
Hotel Horizont Resort Stara Lesna
Horizont Stara Lesna
Hotel Horizont Resort Hotel
Hotel Horizont Resort Stara Lesna
Hotel Horizont Resort Hotel Stara Lesna
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Horizont Resort
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
lenka
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
lenka
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matthew
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Marcin
2 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcin
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
7 de juny de 2024
Thomas
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Ingrid
Viatge en família
23 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Ingrid
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Zoltán
27 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zoltán
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Egon
17 de des. de 2023
Egon
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Jaroslav
3 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaroslav
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Anatoli
Viatge en família
20 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anatoli
Estada de 6 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
31 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Jennifer
30 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good base in the Tatra
Jennifer
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en família
3 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Katarina
Viatge en família
2 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katarina
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Petr
Viatge en grup
25 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Petr
Estada de 4 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Stefan
6 de març de 2022
Stefan
Estada de 3 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Petra
Viatge en família
7 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Petra
Estada de 2 nits (oct. 2021)
4/10, Deficient
Martin
Viatge en grup
8 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Behind expectations and photos
Martin
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Surujh
7 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pleasant Stay in High Tatras
Surujh
Estada de 3 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
David
10 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

David
Estada de 2 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Marek
Viatge de negocis
8 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marek
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Silvia
Viatge en família
1 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació



Silvia
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viliam
Viatge en família
27 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viliam
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)