Hotel La Réserve
Hotel a Sant Niklaus amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel La Réserve





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Canals per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Canals per satèl·lit
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Stock, St. Niklaus, VS, 3924
Sobre aquest allotjament
Hotel La Réserve
Allotjaments similars

Hotel Heimatlodge
Hotel Heimatlodge
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Gimnàs
8.8 de 10, Excel·lent, 90 opinions
Preu actual: 156 €
taxes i impostos inclosos
14 de nov. - 15 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 20 CHF per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 50.00 CHF per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel La Réserve Hotel
Hotel La Réserve St. Niklaus
Hotel La Réserve Hotel St. Niklaus
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel La Réserve
Opinions
8,6
Excel·lent
9,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge en família
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Sebastiaan
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sebastiaan
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Joshua
29 de jul. de 2025
Joshua
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
murielle
Viatge en parella
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


murielle
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Magne
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Magne
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Madeleine
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Madeleine
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mireille
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mireille
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mina
Viatge en grup, Viatge en família
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mina
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
William
Viatge en grup
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Eli, Beverly Hills
20 d’abr. de 2025
Eli
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeff
20 d’abr. de 2025
Jeff
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Gilles
25 de febr. de 2025
Gilles
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mesut
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mesut
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
CHI FAI
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHI FAI
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Véronique
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Véronique
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bel hôtel




Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Franck
Viatge en família
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Franck
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Russ, Lorena
30 de des. de 2024
Russ
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sebastian
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente opción!
Sebastian
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Benno
Viatge de negocis
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Benno
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Arthur, Altdorf
Viatge en família
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arthur
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Jürg
13 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicht schlecht,aber!
Jürg
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Tom
Viatge en família
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tom
Estada de 6 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Nongnuch
Viatge en família
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nongnuch
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Nongnuch
Viatge en família
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nongnuch
Estada d’1 nit (oct. 2024)








