Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Steffani





Serveis populars
El preu actual és de 273 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
8,0 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
9,4 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, balcó

Habitació doble Deluxe, balcó
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Suite panoràmica, 2 dormitoris

Suite panoràmica, 2 dormitoris
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior, balcó

Habitació triple superior, balcó
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Suite de luxe (Steffani)

Suite de luxe (Steffani)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Traunter plazzas 6, St. Moritz, 7500
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Languard
Languard
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
8.8 de 10, Excel·lent, 484 opinions
Preu actual: 199 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.45 CHF per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 25 CHF per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 25 CHF per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Steffani St Moritz
Best Western St. Moritz
Steffani Hotel St Moritz
Hotel Steffani St. Moritz
Steffani St. Moritz
Steffani
Hotel Steffani Hotel
Hotel Steffani St. Moritz
Hotel Steffani Hotel St. Moritz
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Steffani
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Giannina
Viatge en família
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Giannina
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Guiomar
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Guiomar
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bruce, FLOWER MOUND
Viatge en parella
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruce
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Erik
Viatge en grup
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erik
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rajaram
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rajaram
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel
Daniel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Norma
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Norma
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ulrich
Viatge en parella
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ulrich
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Anthony
Viatge en parella
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
leigh
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
leigh
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
clarice
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
clarice
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eulalio
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eulalio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Eulalio
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Todo bien excepto por la terraza
Eulalio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Guillermo Villasenor
Viatge en grup
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guillermo Villasenor
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kimberly
26 de març de 2025
Kimberly
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lloyd, Las Vegas
Viatge en parella
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lloyd
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
ALESSANDRO URSO, Evesham
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ALESSANDRO URSO
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tamara
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angenehmer Aufenthalt
Tamara
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Shaun
Viatge en parella
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shaun
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en família
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Marcel
Viatge en grup
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Marcel
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
miguel
Viatge en família amb nens petits
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
miguel
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Diego J Q
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diego J Q
Estada d’1 nit (des. 2024)