Hotel Misani
Hotel amb 3 restaurants i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Llac de Sant Moritz
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Misani





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual bàsica (Comfort)

Habitació doble per a ús individual bàsica (Comfort)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica (Comfort)

Habitació doble bàsica (Comfort)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica (Standard)

Habitació doble bàsica (Standard)
El més destacat
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior (Style)

Habitació doble superior (Style)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe (New Style)

Habitació doble Deluxe (New Style)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Maistra 70, Celerina-Schlarigna, GR, 7505
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Reine Victoria
Hotel Reine Victoria
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 480 opinions
Preu actual: 235 €
taxes i impostos inclosos
6 de set. - 7 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 600 CHF per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20.00 CHF per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 20 CHF per animal de companyia per dia.
- Càrrec per l'ús del bressol: 30 CHF per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 80 CHF per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Misani
Hotel Misani Celerina-Schlarigna
Misani Celerina-Schlarigna
Misani Hotel
Hotel Misani Hotel
Hotel Misani Celerina-Schlarigna
Hotel Misani Hotel Celerina-Schlarigna
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Misani
Opinions
8,0
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
6 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hervorragende Lage
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
3 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
8/10, Bo
Mathias
23 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Perfekte Lage für Raum St. Moritz
Mathias
8/10, Bo
Stefan, Sweden
3 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
8/10, Bo
Edwina, Zurich
17 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
very convenient position
Edwina
10/10, Excel·lent
Phillip, Sydney
31 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel in the St Moritz area
Phillip
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de març de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Marco
3 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco
8/10, Bo
Stefan W., Altendorf
18 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Professionelles Haus
Stefan W.
6/10, Acceptable
DRION, METZ
12 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Dommage
DRION
8/10, Bo
Victor, Espergærde
2 d’oct. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tilfredsstillende hotel
Victor
Últimes tendències a Expedia
Hotels