Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel La Margna





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Habitació doble estàndard
El més destacat
Televisor
Assecador de cabells
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel La Margna és a St. Moritz, a prop d'una estació de tren i a la muntanya. Si busques unes vacances actives, apropa't a Olympia Bobrun i a Camp de Golf Kulm. Per apreciar la bellesa natural de la regió, la millor opció és visitar Llac de Sant Moritz o Parc Natural d'Ela. També val la pena visitar Ferrocarril Retic i Piscina i Spa Ovaverva. Aprofita el paisatge que t'envolta amb activitats i opcions com ara esquí de fons, esquí alpí i surf de neu. També pots provar pràctiques esportives com ara itineraris en trineu.

Via Serlas 5, St. Moritz, GR, 7500
Què hi ha als voltants
- Ferrocarril Retic - 2 minuts a peu - 0.2 km
- Torre inclinada de St. Moritz - 5 minuts a peu - 0.4 km
- Llac de Sant Moritz - 8 minuts a peu - 0.7 km
- Telefèric Signal - 3 minuts en cotxe - 2.5 km
- Casino St. Moritz - 3 minuts en cotxe - 2.5 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Caffè Spettacolo - 4 minuts a peu
- Conditorei Hanselmann - 7 minuts a peu
- Restaurant Hauser - 8 minuts a peu
- Crystal - 7 minuts a peu
- Beefbar - 1 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Hotel La Margna
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.05 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Margna St. Moritz
Margna Swiss Quality
Margna Swiss Quality Hotel
Margna Swiss Quality Hotel St. Moritz
Margna Swiss Quality St. Moritz
Margna St. Moritz
La Margna Swiss Quality Hotel
Hotel La Margna Hotel
Hotel La Margna St. Moritz
Hotel La Margna Hotel St. Moritz
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel La Margna
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
8,6
Ubicació
9,2
Personal i servei
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
16 de març de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
8/10, Bo
Geoff, Stafford
25 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Good but pricey.
Geoff
10/10, Excel·lent
Cathrin, Zürich
25 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super freundlich und rundum wohl gefühl
Cathrin
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Tired but comfortable
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
9 de febr. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leider nicht zu empfehlen...
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Caleb, Irvine, Ca
5 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hotel Stay
Caleb
8/10, Bo
Auvo Kallio& ystävä Groupin, Vantaa
14 d’abr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Upea aamiainen ja aamiaissali
Auvo Kallio& ystävä Groupin
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 d’abr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
felman, New York
24 de març de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worth every penny
felman
10/10, Excel·lent
Betty, 新加坡
21 de març de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
地點佳、服務親切
Betty
8/10, Bo
Johannes Goa Ludvigsen
17 de març de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bra beliggenhet og historie
Johannes Goa Ludvigsen
8/10, Bo
シニア旅, 日本
16 de març de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
すぐれた立地
シニア旅
10/10, Excel·lent
Langläufer, Sursee
12 de març de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gutes Preis-Leistungsverhältnis
Langläufer
10/10, Excel·lent
светлана Роговская, москва
9 de març de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
все хорошо
светлана Роговская
10/10, Excel·lent
Fam. Sojka, Bülach / Schweiz
24 de febr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tolle Lage
Fam. Sojka
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de febr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de febr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very nice
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de febr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
groggilyp, Brighton UK
13 de febr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Classic hotel with classic high service standards
groggilyp
10/10, Excel·lent
Gus, Leeds
12 de febr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great service and location
Gus
10/10, Excel·lent
Varga, San Francisco, CA
9 de febr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Outstanding Service, Comfortable Rooms!
Varga
8/10, Bo
Elin, Norge
4 de febr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Supert hotell
Elin
10/10, Excel·lent
Esben, Norge
4 de febr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Supert hotell
Esben
10/10, Excel·lent
Timothy, Sydney
1 de febr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació