harry’s home Zürich-Limmattal
Hotel a Spreitenbach amb connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament harry’s home Zürich-Limmattal





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 115 €
taxes i impostos inclosos
13 de nov. - 14 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(12 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Estudi estàndard

Estudi estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard

Apartament estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
2 Dormitoris
2 Banys
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

160 Industriestrasse, Spreitenbach, AG, 8957
Sobre aquest allotjament
harry’s home Zürich-Limmattal
Allotjaments similars

ibis budget Zurich Airport
ibis budget Zurich Airport
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.0 de 10, Molt bé, 1.480 opinions
Preu actual: 91 €
taxes i impostos inclosos
7 de des. - 8 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 23 CHF per adult i 15 CHF per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 CHF per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 15 CHF per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Harry’s Home Zurich Limmattal
harry's home hotel apartments
harry’s home Zürich Limmattal
harry’s home Zürich-Limmattal Hotel
harry’s home Zürich-Limmattal Spreitenbach
harry ’s home Zürich-Limmattal Hotel Spreitenbach
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: harry’s home Zürich-Limmattal
8,6
Excel·lent
9,0
Neteja
9,0
Comoditats
9,0
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Joselina
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joselina
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Maxime
7 d’oct. de 2025
Maxime
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge en família
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Evelin
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Evelin
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
13 d’ag. de 2025
Daniel
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
ÖMER FARUK
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ÖMER FARUK
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
René
Viatge en grup
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
René
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Raphaël
8 d’ag. de 2025
Raphaël
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Victor
Viatge de negocis
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Victor
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mukunda
Viatge en família
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mukunda
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Seyed Sadegh
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Seyed Sadegh
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Elon
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elon
Estada de 3 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
GONCA
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
GONCA
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Guy
Viatge en família
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wahou !!!
Guy
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Abtin
Viatge en família
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abtin
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tim, Dixon
Viatge en família
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tim
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Virginie
Viatge en família
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Virginie
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rafi
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafi
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Robert
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Robert
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Jennifer
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
8/10, Bo
JOSE
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hyazinth
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyazinth
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 9 nits (febr. 2025)








