Amfitrió particular
Pellegrini Luxury Rooms
Casa d'hostes a Split, molt a prop de Palau de Dioclecià
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pellegrini Luxury Rooms





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitori independent
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitori independent
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Vicka Andrica 3, Split, 21000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Kastel 1700
Hotel Kastel 1700
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 552 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 35 EUR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 16 EUR per dia (a 500 m).
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Pellegrini Luxury Rooms Guesthouse Split
Pellegrini Luxury Rooms Guesthouse
Pellegrini Luxury Rooms Split
Pellegrini Luxury Rooms Split
Pellegrini Luxury Rooms Guesthouse
Pellegrini Luxury Rooms Guesthouse Split
Preguntes freqüents
Opinions: Pellegrini Luxury Rooms
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jane
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jane
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea, Etobicoke
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Shelby
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shelby
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
VIVIANA
Viatge en parella
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
VIVIANA
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Christopher
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Katherine
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Katherine
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christina, Westport Island
Viatge en grup
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christina
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bonnie
Viatge en parella
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bonnie
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Steve, Uxbridge
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steve
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Berm Suk
25 de maig de 2025
Berm Suk
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Julie
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julie
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Xiaohong
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Xiaohong
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michel
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mumtaz
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mumtaz
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Utsho
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Utsho
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Greg
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Greg
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
CARL, EDISON
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CARL
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
stephen
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
stephen
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Tayla
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tayla
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
molly
17 d’oct. de 2024
molly
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Matt
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matt
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ralph
Viatge en parella
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ralph
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Anita
Viatge en parella
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anita
Estada de 7 nits (oct. 2024)