Hotel Marmont Heritage
Hotel amb esmorzar gratuït, molt a prop de Riva de Split
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Marmont Heritage





VIP Access
Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite presidencial

Suite presidencial
El més destacat
Sala d'estar independent
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Cuina
Mininevera
Rentaplats
Televisor LCD
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Dormitoris
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite prèmium

Suite prèmium
El més destacat
Balcó o pati
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
9,8 sobre 10
Magnífic
(12 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Dormitoris
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Dormitoris
Banyera profunda
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Zadarska 13, Split, 21000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Boutique Hotel Luxe
Boutique Hotel Luxe
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 933 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de octubre al 31 de març, 1.86 EUR per persona i per nit per als adults; 0.93 EUR per nit per als clients d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- Taxa municipal: del 1 de abril al 30 de setembre, 2.50 EUR per persona i per nit per als adults; 1.25 EUR per nit per als clients d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 65 EUR per vehicle (només l'anada, 8 persones com a màxim).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 39 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 00000000
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Marmont
Marmont Hotel
Marmont Hotel Split
Marmont Split
Hotel Marmont Heritage Split
Marmont Heritage Split
Marmont Heritage
Hotel Marmont Heritage Hotel
Hotel Marmont Heritage Split
Hotel Marmont Heritage Hotel Split
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Marmont Heritage
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Claire
Viatge en parella
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claire
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandeep
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandeep
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rohan
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rohan
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos, Darien
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Shane
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shane
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Shannon, Bel Air
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shannon
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en parella, Viatge en grup
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
James
Viatge en parella
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Carol
9 de juny de 2025
Carol
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Hal
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hal
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Valentina
Viatge en grup
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Valentina
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
mikkel
26 de maig de 2025
mikkel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Glenn, Roswell
Viatge en parella
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Glenn
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en família
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Marcus
13 de maig de 2025
Marcus
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Riina
Viatge en grup
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Riina
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wendy
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wendy
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Logan
Viatge en parella
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Logan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Margaret
Viatge en parella
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Margaret
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tea
Viatge en família
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tea
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Lynn, Eastsound
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lynn
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Veronica
12 de des. de 2024
Veronica
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Meadina
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Meadina
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
SONIA, Patchogue
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SONIA
Estada d’1 nit (nov. 2024)