Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel-Restaurant L’Auberge





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 108 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LCD
Sofà llit
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Place Du Monument 3/4, Spa, 4900
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa
Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.2 de 10, Molt bé, 550 opinions
Preu actual: 116 €
taxes i impostos inclosos
7 de jul. - 8 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.51 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per adult i 15 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Best Western Hotel L'Auberge
L'Auberge
Hotel Restaurant L'auberge Spa
Hotel Restaurant L'auberge
Restaurant L'auberge Spa
Hotel Restaurant L'auberge
Hôtel Restaurant L’Auberge
Hôtel-Restaurant L’Auberge Spa
Hôtel-Restaurant L’Auberge Hotel
Hôtel-Restaurant L’Auberge Hotel Spa
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel-Restaurant L’Auberge
Opinions
8,4
Molt bo
9,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Tristan
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tristan
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge de negocis
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Markus
Estada de 6 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Lise Thu Thuy
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lise Thu Thuy
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Nick
Viatge en parella
5 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Nick
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viktor
28 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fine hotel with a restaurant
Viktor
Estada de 4 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
29 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Ian
Viatge en grup
11 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
2024 motorcycle tour
Ian
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Dimitri
Viatge en grup
10 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dimitri
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Ronald K
Viatge en grup
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convenient spot in Spa
Ronald K
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Ruben
Viatge en família
11 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Netjes en in het centrum
Ruben
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Markus
Viatge de negocis
10 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Markus
Estada de 5 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge de negocis
3 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Einen schönes Hotel in guter Stadtlage
Markus
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
jennifer
10 de nov. de 2021
jennifer
Estada de 3 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Linda
25 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyvä hotelli Span keskustassa
Linda
Estada de 2 nits (maig 2021)
8/10, Bo
Ines, Kortrijk
Viatge en parella
6 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Ines
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Louise
11 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
je le conseille fortement
Louise
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
19 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Veronique
Viatge de negocis
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Veronique
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
stephane
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
stephane
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
15 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Thierry
Viatge de negocis
20 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thierry
Estada d’1 nit (nov. 2019)