Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Sindbad Sousse





Opinions
5,2 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue Chadly Kallala, Sousse, 4011
Sobre aquest allotjament
Hôtel Sindbad Sousse
Allotjaments similars

Hotel Paris
Hotel Paris
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.0 de 10, Fantàstic, 109 opinions
Preu actual: 22 €
taxes i impostos inclosos
1 d’oct. - 2 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: 2.38 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Sindbad
Sindbad Sousse
Hôtel Sindbad Sousse Hotel
Hôtel Sindbad Sousse Sousse
Hôtel Sindbad Sousse Hotel Sousse
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hôtel Sindbad Sousse
5,2
5,6
Neteja
7,2
Ubicació
6,0
Personal i servei
5,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 d’ag. de 2022
Estada de 2 nits (ag. 2022)
2/10, Horrible
Immane
25 de maig de 2022
Immane
Estada d’1 nit (maig 2022)
2/10, Horrible
Nabil
29 de març de 2022
Nabil
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Zièd, Brussels
7 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zièd
Estada d’1 nit (set. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
9 de jul. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Eric
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Cheap, and okay
Eric
Estada de 6 nits (oct. 2019)
2/10, Horrible
CB, Köln
Viatge de negocis
1 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CB
Estada de 5 nits (ag. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
29 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
MOHAMED KHALED
26 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MOHAMED KHALED
Estada d’1 nit (ag. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
24 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
2/10, Horrible
LASSAD
23 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
déception totale !
LASSAD
Estada de 4 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Jamel
2 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jamel
Estada de 3 nits (jul. 2019)
4/10, Deficient
FURKAN YAZICI
7 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Disappointment / Payment Inquiry
FURKAN YAZICI
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Paolo, Bizerte
15 de set. de 2018
Grazio albergo
Paolo
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Joffrey
8 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joffrey
Estada d’1 nit (set. 2018)
2/10, Horrible
damien, lyon
6 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel à fuir!!!
damien
Estada d’1 nit (ag. 2018)