Hotel 10 Sorriso
Hotel a Sorriso amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel 10 Sorriso





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits dobles

Habitació estàndard, 2 llits dobles
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bany per a nadons
Material per dibuixar o pintar
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un bany per a nadons
Material per dibuixar o pintar
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un bany per a nadons
Material per dibuixar o pintar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Idemar Riedi 1236, 12366, Sorriso, MT, 78890-000
Sobre aquest allotjament
Hotel 10 Sorriso
Allotjaments similars

Hotel Avenida
Hotel Avenida
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.8 de 10, Excepcional, 20 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
25 de des. - 26 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL10 SORRISO
Hotel 10 Sorriso Hotel
Hotel 10 Sorriso Sorriso
Hotel 10 Sorriso Hotel Sorriso
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel 10 Sorriso
9,6
Magnífic
9,6
Neteja
7,0
Comoditats
9,6
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
25 de set. de 2025
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
André
22 de set. de 2025
André
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Somente o chuveiro deixa a desejar
Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabio
3 de set. de 2025
Fabio
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Thiago
Viatge de negocis
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thiago
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mauro
16 d’ag. de 2025
Mauro
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge de negocis
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quase perfeito
Nicolas
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Alexandre
Viatge de negocis
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel novo
Alexandre
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabricio
11 d’ag. de 2025
Fabricio
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucas
9 d’ag. de 2025
Lucas
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Heitor
6 d’ag. de 2025
Heitor
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ingrid
Viatge de negocis
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ingrid
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Felipe
Viatge en família
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hospedagem.




Felipe
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LUCIANO
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
LUCIANO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Henrique
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henrique
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucas
2 d’abr. de 2025
Lucas
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
FILIPE
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FILIPE
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Josmeyr
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Josmeyr
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Guilherme
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guilherme
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JOAO
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOAO
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ronaldo
13 de febr. de 2025
ronaldo
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Luciana
Viatge de negocis
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciana
Estada de 13 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Josmeyr
Viatge de negocis
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Josmeyr
Estada de 2 nits (gen. 2025)








