Galeria de fotos de l’allotjament Aux Deux Lots





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, bany compartit

Habitació individual, bany compartit
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica, bany privat

Habitació doble bàsica, bany privat
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Microones
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2 lotissement des Acacias, Sorbiers, 42290
Sobre aquest allotjament
Aux Deux Lots
Allotjaments similars

Hotel Campanile Saint Etienne Est - Saint Chamond
Hotel Campanile Saint Etienne Est - Saint Chamond
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 456 opinions
Preu actual: 65 €
taxes i impostos inclosos
3 d’oct. - 4 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 5.00 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 8 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 80 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per entrada tardana: 10 EUR, per les entrades entre les 22:00 i les 23:30.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: maig-setembre
L’allotjament també es coneix com a
Aux Deux Lots Sorbiers
Aux Deux Lots Guesthouse
Aux Deux Lots Guesthouse Sorbiers
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Aux Deux Lots
8,4
Molt bo
9,4
Neteja
10
Comoditats
9,2
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
M
16 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
M
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
celine
Viatge en família
5 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
celine
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
claude
Viatge en grup
19 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
claude
Estada d’1 nit (juny 2023)
4/10, Deficient
Korosh
27 de set. de 2022
Korosh
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Wilfrid
Viatge de negocis
28 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wilfrid
Estada de 4 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Abdel
Viatge de negocis
20 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdel
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Jean Guy
14 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean Guy
Estada de 4 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Hans
22 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hans
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
thomas
14 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour
thomas
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Denis
Viatge de negocis
31 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
Denis
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Guy
27 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guy
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Samy
Viatge de negocis
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samy
Estada de 7 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
simon
28 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
simon
Estada de 3 nits (nov. 2019)