Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel de Frònz





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

strada de Pont, 35, Soraga, TN, 38030
Sobre aquest allotjament
Hotel de Frònz
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
de Frònz
de Frònz Soraga
Hotel de Frònz
Hotel de Frònz Soraga
Hotel Frònz Soraga
Hotel Frònz
Frònz Soraga
Frònz
Hotel de Frònz Hotel
Hotel de Frònz Soraga
Hotel de Frònz Hotel Soraga
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel de Frònz
8,8
Excel·lent
9,6
Neteja
9,2
Ubicació
9,6
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
29 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Roberto
Viatge en grup
29 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Carlo
25 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlo
Estada de 5 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Daniele, Ostellato
Viatge en parella
1 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniele
Estada de 4 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Marco, padova italia
26 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tutto bene
Marco
Estada de 3 nits (juny 2018)
8/10, Bo
alessandro, genova
27 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
tutto ok
alessandro
Estada de 2 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
roberta
26 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
roberta
10/10, Excel·lent
Rudi, Gotha
28 de març de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
preiswerte Übernachtung in zentraler Lage
Rudi
8/10, Bo
Chloe, melbourne, australia
17 de febr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Skiurlaub
Chloe
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de febr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació