Alcázar Hotel Sóller - New Opening
Hotel de luxe amb sauna i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Alcázar Hotel Sóller - New Opening





Serveis populars
El preu actual és de 251 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, balcó, vistes a la ciutat (2 Adults + 1 Children)

Suite júnior, balcó, vistes a la ciutat (2 Adults + 1 Children)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Divan llit
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, terrassa, vistes al jardí

Habitació Deluxe, terrassa, vistes al jardí
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, balcó, vistes al jardí

Habitació superior, balcó, vistes al jardí
9,8 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, vistes a la ciutat

Habitació superior, vistes a la ciutat
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, balcó, vistes a la ciutat

Suite júnior, balcó, vistes a la ciutat
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Divan llit
Dormitori independent
També et pot agradar

Castell Son Claret - The Leading Hotels of the World
Calvia
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
9.6 de 10, Excepcional, 87 opinions
Preu actual: 559 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

C/ Romaguera 25, Sóller, 07100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Salino Port Soller
Hotel Salino Port Soller
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
9.8 de 10, Excepcional, 48 opinions
Preu actual: 423 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal als majors de 16 anys, que es redueix un 50 % a partir de la vuitena nit. Es poden aplicar altres exempcions i reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de novembre al 30 de abril, 1.10 EUR per persona i per nit, fins a 9 nits, i 0.55 EUR després. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
- Taxa municipal: del 1 de maig al 31 de octubre, 4.40 EUR per persona i per nit, fins a 9 nits, i 2.20 EUR després. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament fa servir energia eòlica i energia solar, així com productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Alcázar Hotel Sóller
Alcazar Soller Opening Soller
Alcázar Hotel Sóller New Opening
Alcázar Hotel Sóller - New Opening Hotel
Alcázar Hotel Sóller - New Opening Sóller
Alcázar Hotel Sóller - New Opening Hotel Sóller
Preguntes freqüents
Opinions: Alcázar Hotel Sóller - New Opening
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
Viatge en parella
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Benjamin
Viatge en parella
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamin
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Amber
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions



Amber
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Steward, Fairfield
Viatge en parella
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steward
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
MARCELINO PARGA
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARCELINO PARGA
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Aert Christianus Petrus, Tilburg
Viatge en parella
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aert Christianus Petrus
Estada de 9 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jordan
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jordan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Raphaelle
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Raphaelle
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Belinda
Viatge de negocis
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Belinda
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yoichi
Viatge en parella
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoichi
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mackie
Viatge en parella
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mackie
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
10 de maig de 2025
Eric
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gail
Viatge en grup
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Girls Trip
Gail
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Benoit
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Benoit
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Oskar
11 d’abr. de 2025
Oskar
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lisa Elaine
Viatge en parella
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Lisa Elaine
Estada de 8 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sanjana
Viatge en família
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sanjana
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jens
6 d’abr. de 2025
Jens
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gerd Juergen Josef, Mönchengladbach
Viatge en parella
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerd Juergen Josef
Estada de 8 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Emhart Glass GmbH
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emhart Glass GmbH
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ami
Viatge en parella
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ami
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Petra
Viatge en parella
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Petra
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cecilia
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Cecilia
Estada de 3 nits (febr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels