Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament SK Baylis house hotel





Opinions
5,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Habitació doble superior
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Stoke Poges Ln, Slough, England, SL1 3PB
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Copthorne Hotel Slough Windsor
Copthorne Hotel Slough Windsor
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 1.004 opinions
Preu actual: 76 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per entrada tardana: 20 GBP, per les entrades entre les 00:00 i les 04:00.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Preguntes freqüents
Opinions: SK Baylis house hotel
Opinions
5,4
5,4/10
Neteja
6,4/10
Personal i servei
4,8/10
Comoditats
5,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Sophie
Viatge en parella
13 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophie
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Faisal
Viatge en parella
4 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Faisal
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
FELIX
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
FELIX
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sadam
Viatge en parella
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sadam
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Satnam
Viatge en parella
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Satnam
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Damian, Derby
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Damian
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nikolay
14 de març de 2025
Nikolay
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Salman
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Salman
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Maira
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Improve cleaning
Maira
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Alpesh
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Terrible awful old and needs full refurb
Alpesh
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Kamran
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Kamran
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Victor Thomas
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor Thomas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Sukhvinder
7 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sukhvinder
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Prabhjotsingh
Viatge de negocis
4 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
No no to old




Prabhjotsingh
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Craig
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Craig
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammed
Viatge en parella
5 de gen. de 2025
Mohammed
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Richard
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Barbara
13 de des. de 2024
Barbara
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Noble
9 de des. de 2024
Noble
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
FELIX
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FELIX
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Michael
3 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Michael
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
William
2 de des. de 2024
William
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
V
Viatge de negocis
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suits My Needs
V
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Faisal
Viatge de negocis
26 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Faisal
Estada de 2 nits (nov. 2024)