Sultan Hotel - Restaurant
Hotel a Sivas amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sultan Hotel - Restaurant





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 100 €
taxes i impostos inclosos
20 d’ag. - 21 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual Deluxe

Habitació doble per a ús individual Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Carta de coixins
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Eski Belediye Sokak 18, Sivas, Sivas, 58040
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Behrampasa Otel
Behrampasa Otel
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 122 opinions
Preu actual: 80 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 110.0 TRY per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2 TRY per persona l'anada i la tornada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 2 TRY l'anada i la tornada (fins a 18 anys).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 110 TRY.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 TRY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 1489
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Sultan Hotel Restaurant Sivas
Sultan Hotel Restaurant
Sultan Restaurant Sivas
Sultan Restaurant Sivas
Sultan Hotel - Restaurant Hotel
Sultan Hotel - Restaurant Sivas
Sultan Hotel - Restaurant Hotel Sivas
Preguntes freqüents
Opinions: Sultan Hotel - Restaurant
Opinions
8,6
Excel·lent
8,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
muhammet
Viatge en família
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
muhammet
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vedat
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sivastaki eviniz.
Vedat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Niyazi Can
Viatge en família
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Niyazi Can
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
ömer faruk
Viatge en família
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
ömer faruk
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Busra
Viatge en família
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Busra
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Mert
Viatge de negocis
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mert
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Orhan
Viatge de negocis
5 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Orhan
Estada de 3 nits (oct. 2023)
2/10, Horrible
Zeynep
6 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zeynep
Estada de 6 nits (ag. 2023)
4/10, Deficient
Ludovic
26 d’ag. de 2023
Ludovic
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Ertugrul
18 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Ertugrul
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Alexey
19 d’oct. de 2022
Alexey
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
MAli
22 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Temiz ve sentral hotel




MAli
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Giorgio
Viatge en parella
8 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Giorgio
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Meryem
9 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Meryem
Estada de 4 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
ISMAIL
3 de febr. de 2022
ISMAIL
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Aykut
Viatge de negocis
8 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Aykut
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
N., Deutschland
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
N.
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Vadzim
Viatge en família
31 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Vadzim
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Tugay
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muazzam
Tugay
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
SEYED MOHAMMAD
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SEYED MOHAMMAD
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Carlos
28 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 3 nits (jul. 2019)
2/10, Horrible
oguzhan
25 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel pas très professionnel. Hôtel à éviter
oguzhan
Estada d’1 nit (jul. 2019)