AMOY by Far East Hospitality
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Temple i Museu de la Relíquia de la Dent de Buda
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament AMOY by Far East Hospitality





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 231 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard (Cosy Room)

Habitació individual estàndard (Cosy Room)
9,4 sobre 10
Magnífic
(19 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Conrad Singapore Marina Bay
Marina Bay
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 1.000 opinions
Preu actual: 271 €
taxes i impostos inclosos
29 d’ag. - 30 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

76 Telok Ayer Street, Singapore, 048464
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Capri By Fraser China Square, Singapore
Capri By Fraser China Square, Singapore
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 875 opinions
Preu actual: 217 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
AMOY Far East
AMOY Far East Hospitality
AMOY Far East Hospitality Hotel
AMOY Far East Hospitality Hotel Singapore
AMOY Far East Hospitality Singapore
AMOY By Far East Hospitality Singapore
AMOY Hotel Singapore
AMOY Hotel
AMOY Singapore
AMOY
AMOY by Far East Hospitality
AMOY by Far East Hospitality Hotel
AMOY by Far East Hospitality Singapore
AMOY by Far East Hospitality (SG Clean)
AMOY by Far East Hospitality Hotel Singapore
Preguntes freqüents
Opinions: AMOY by Far East Hospitality
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Hani, Wichita
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hani
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammed
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammed
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Norihiro
Viatge de negocis
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei



Norihiro
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Melanie, Los Angeles
22 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Melanie
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Constance
14 de juny de 2025
Constance
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Hani
Viatge de negocis
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hani
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nancy
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nancy
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
AKIKO
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
AKIKO
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Siquan, San Diego
6 de maig de 2025
Siquan
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bryan
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bryan
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Geniva
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Geniva
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Bruce
22 d’abr. de 2025
Bruce
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jocelyn
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jocelyn
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
10/10, Excel·lent
Lijia
Viatge en família
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lijia
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Malte
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Malte
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Donald, Levis
Viatge en parella
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Donald
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Noel
Viatge en família
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Noel
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Annette
Viatge en parella
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annette
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Setsu
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Setsu
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
John, Etobicoke
Viatge en parella
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Dan
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good hotel
Dan
Estada de 3 nits (gen. 2025)