Hotel Post
Refugi d'esquí a la muntanya amb servei complet de spa i amb servei gratuït de connexió amb les pistes d'esquí
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Post





Serveis populars
El preu actual és de 316 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació doble econòmica, 1 llit de matrimoni, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Calefacció
Televisor LED
Carta de coixins
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Runchet 4, Sils im Engadin-Segl, GR, 7514
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Schweizerhof Sils Maria, a Faern Collection Hotel
Hotel Schweizerhof Sils Maria, a Faern Collection Hotel
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
8.2 de 10, Molt bé, 110 opinions
Preu actual: 178 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 12 CHF per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 100.0 CHF per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Post Hotel Sils im Engadin-Segl
Post Sils im Engadin-Segl
Hotel Post Sils im Engadin-Segl
Hotel Post Hotel
Hotel Post Sils im Engadin-Segl
Hotel Post Hotel Sils im Engadin-Segl
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Post
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Beat
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio, Schiers
Viatge en parella
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ana, New York
Viatge en parella
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonathan
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Vesna
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vesna
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Peter
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
In der Sommerfrische
Peter
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Roland
Viatge en família
22 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roland
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Urs
6 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Urs
Estada de 3 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Felix
23 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Felix
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Helene
Viatge en parella
21 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Helene
Estada de 3 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
LILYBETH
Viatge en parella
29 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LILYBETH
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Simon
27 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wir würden sofort wieder im Hotel Post übernachten
Simon
Estada de 4 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Dieter
7 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dieter
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Lina
23 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zimmer mit Bestnote
Lina
Estada de 11 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
21 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Agnès, Dijon
12 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Agnès
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Peter
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kurzferien sind auch schön
Peter
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Silly, Sils Maria engadina
Viatge en família amb nens petits
11 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Silly
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
26 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)