Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sinclairs Siliguri





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 73 €
taxes i impostos inclosos
16 d’ag. - 17 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier

Habitació Premier
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Siliguri, P. O. Pradhan Nagar, Siliguri, West Bengal, 734403
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Courtyard by Marriott Siliguri
Courtyard by Marriott Siliguri
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 81 opinions
Preu actual: 134 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 1500.00 INR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 1000.00 INR per nen (6-12 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 4248 INR per vehicle (l'anada i la tornada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 1800 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Sinclairs Hotel
Sinclairs Hotel Siliguri
Sinclairs Siliguri
Sinclairs Siliguri Hotel
Sinclairs Siliguri Hotel
Sinclairs Siliguri Siliguri
Sinclairs Siliguri Hotel Siliguri
Preguntes freqüents
Opinions: Sinclairs Siliguri
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Dr Shishir
Viatge en parella
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dr Shishir
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Matthew
18 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel
Matthew
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
William Ray, Regina
Viatge en família
17 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
William Ray
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
William Ray, Regina
9 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
William Ray
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Nils jacob
4 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Er meget bra opphold.
Nils jacob
Estada d’1 nit (nov. 2023)
4/10, Deficient
Susanta
Viatge en família amb nens petits
2 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susanta
10/10, Excel·lent
Mano, Norwalk
Viatge en família amb nens petits
16 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mano
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Roy
Viatge en grup
26 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roy
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
13 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
donald
21 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Surprisingly pleasant
donald
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
XYZ
25 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
XYZ
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Mukul
21 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sinclair Siliguri
Mukul
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Bhavin
12 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bhavin
Estada d’1 nit (febr. 2018)
6/10, Acceptable
Sapna
5 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Sapna
Estada de 2 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Neeraj
23 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Sinclairs SILIGURI
Neeraj
Estada de 2 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Nedup
22 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Some old some new
Nedup
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Johnny, Vancouver Canada
29 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Over all comfortalbe,pleasant stay
Johnny
Estada de 3 nits (set. 2017)
6/10, Acceptable
Good Hero, Canada
24 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Outdated Hotel
Good Hero
Estada de 5 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
Monira, Dhaka
5 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
nice
Monira
Estada de 2 nits (juny 2017)
8/10, Bo
Aniruddha, India
1 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Official visit
Aniruddha
10/10, Excel·lent
Steve
18 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable
Steve
10/10, Excel·lent
vikram
29 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació