Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament THE PRIVILEGE FLOOR by Lotus Blanc





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Suite, balcó

Suite, balcó
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
També et pot agradar

Raffles Grand Hotel d'Angkor
Siem Reap
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 298 opinions
Preu actual: 215 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

National Road 6, Kruos Village, Siem Reap
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Lotus Blanc Resort
Lotus Blanc Resort
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 1.001 opinions
Preu actual: 51 €
taxes i impostos inclosos
23 d’ag. - 24 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 USD per vehicle (4 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 45.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 11 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Privilege Floor @Lotus Blanc Hotel Siem Reap
Privilege Floor @Lotus Blanc Hotel
Privilege Floor @Lotus Blanc Siem Reap
Privilege Floor @Lotus Blanc
Privilege Floor LOTUS BLANC
The Privilege Floor by LOTUS BLANC Hotel
The Privilege Floor by LOTUS BLANC Siem Reap
The Privilege Floor by LOTUS BLANC Hotel Siem Reap
Preguntes freqüents
Opinions: THE PRIVILEGE FLOOR by Lotus Blanc
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
richard
Viatge en família
1 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
richard
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Philip T S Chua
4 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Value Stay and 5 Star Services
Philip T S Chua
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Diane
Viatge en grup
3 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miles and Smiles of Hospitality
Diane
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
cairn
15 de març de 2024
cairn
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Stefan
26 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Casey
Viatge en família
25 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Casey
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Casey
Viatge en família
10 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Casey
Estada de 3 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Casey
Viatge en família
8 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Casey
Estada de 4 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Mahesh
Viatge en grup
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mahesh
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrew
5 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrew
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Melissa
Viatge en parella
5 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Melissa
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Leif
Viatge en grup
18 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leif
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Isabelle
Viatge en família
3 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paradise
Isabelle
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Brendan
Viatge en grup
30 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brendan
Estada de 3 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Hans
16 de nov. de 2023
Hans
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Benno
15 de set. de 2023
Benno
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
ROBERTO
7 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ROBERTO
Estada de 4 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Aida
Viatge en família
7 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aida
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Thierry
27 d’ag. de 2023
Thierry
Estada de 6 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Thierry
27 d’ag. de 2023
Thierry
Estada de 6 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
jose
22 d’ag. de 2023
jose
Estada de 4 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Sayomi
Viatge en família
11 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sayomi
Estada de 3 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
philip
27 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
philip
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
steven
24 de jul. de 2023
steven
Estada de 5 nits (jul. 2023)