Galeria de fotos de l’allotjament Angkor Riviera Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni gran

Suite, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Banyera i dutxa independents
També et pot agradar

Raffles Grand Hotel d'Angkor
Siem Reap
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 298 opinions
Preu actual: 299 €
taxes i impostos inclosos
4 d’oct. - 5 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No.828, Porkombor St, Mondul1, Svaydangkom Commune, Siem Reap, 17000
Sobre aquest allotjament
Angkor Riviera Hotel
Allotjaments similars

Hotel Somadevi Angkor Boutique and Resort
Hotel Somadevi Angkor Boutique and Resort
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.2 de 10, Fantàstic, 212 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 10 USD per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Angkor Riviera
Angkor Riviera Hotel
Angkor Riviera Hotel Siem Reap
Angkor Riviera Siem Reap
Riviera Angkor Hotel
Angkor Riviera Hotel Hotel
Angkor Riviera Hotel Siem Reap
Angkor Riviera Hotel Hotel Siem Reap
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Angkor Riviera Hotel
8,0
Molt bo
8,2
Neteja
8,4
Ubicació
7,8
Personal i servei
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
6 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Nathan
Viatge en família
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nathan
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
25 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
KG, Sydney
24 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Would have been a very nice hotel a few years ago.
KG
Estada de 2 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Regina
21 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
It’s alright.
Regina
4/10, Deficient
Viatger verificat
11 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 10 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Jung-Shu
4 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
會有差別待遇的旅館
Jung-Shu
Estada de 3 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Ana, Jupiter, FL
22 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location
Ana
Estada de 5 nits (nov. 2017)
6/10, Acceptable
Eco2, 日本
17 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
市街地に近い
Eco2
Estada de 3 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Darren, australia
12 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Angkor Wet trip
Darren
Estada de 4 nits (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
raymond
28 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
comfort in town
raymond
Estada de 10 nits (jul. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 de jul. de 2017
Comfortable but condition of room can be improved
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
raymond
24 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Restful central Hotel
raymond
Estada de 5 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
misssarahjane7, Melbourne Australia
20 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
almost clicked rebook button it was that good
misssarahjane7
Estada de 3 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
Elsie, Malaysia
31 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convenient location
Elsie
Estada de 4 nits (maig 2017)
8/10, Bo
k, 日本
5 de maig de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
立地 が良く広々したホテル
k
8/10, Bo
sinus, Norway
13 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sentralt og bra område
sinus
8/10, Bo
Kei, Tokyo
3 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kei
2/10, Horrible
Viatger verificat
2 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
サンタ, 大阪
27 de des. de 2016
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
場所は中心部に近く便利で静か
サンタ
8/10, Bo
Josef
4 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Empfehlenswertes Hotel
Josef
8/10, Bo
Lucila
28 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel limpio, bien ubicado, personal muy atento
Lucila
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
8/10, Bo
Nathan, Lancaster
9 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació