Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Venezian Hotels Shiroishi Zao





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 120 €
24 de set. - 25 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(35 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Sky Floor)

Habitació doble (Sky Floor)
9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Banyera profunda
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-2-1 Asahi-cho, Shiroishi, Miyagi, 989-0223
Sobre aquest allotjament
Venezian Hotels Shiroishi Zao
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 1650 i 3300 JPY per adult, i entre 825 i 1650 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
VENEZIAN HOTELS·SHIROISHI ZAO Hotel Shiroishi
VENEZIAN HOTELS·SHIROISHI ZAO Hotel
VENEZIAN HOTELS·SHIROISHI ZAO Shiroishi
VENEZIAN HOTELS·SHIROISHI ZAO
VENEZIAN HOTELS·SHIROISHI ZAO
Venezian Hotels Shiroishi Zao Hotel
Venezian Hotels Shiroishi Zao Shiroishi
Venezian Hotels Shiroishi Zao Hotel Shiroishi
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Venezian Hotels Shiroishi Zao
9,0
Fantàstic
9,2
Neteja
8,4
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
tohru
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
tohru
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
たくや
Viatge en família amb nens petits
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
たくや
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Abe
Viatge de negocis
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abe
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
??
19 d’ag. de 2025
??
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Mikio
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Mikio
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
TAKEMI
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKEMI
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
じゅんぺい
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
じゅんぺい
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Yasuhiro
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasuhiro
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
トシカツ
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
トシカツ
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
せいたろう
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
せいたろう
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
SETSUKO
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SETSUKO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
としえ
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
としえ
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
yutaka
2 de jul. de 2025
yutaka
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
HIDEKI
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HIDEKI
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jin Myeon
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Jin Myeon
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Takako
17 de juny de 2025
Takako
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
HIROSHi
12 de juny de 2025
HIROSHi
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
HAYASHI
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HAYASHI
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
SEIKO
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SEIKO
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
TATSUYA
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TATSUYA
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Satoru
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satoru
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ai
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ai
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
コウタロウ
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
コウタロウ
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
SHOKO
Viatge de negocis
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SHOKO
Estada d’1 nit (abr. 2025)