Hotel Kapil
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Bazar de Lakkar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kapil





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 38 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Àtic

Àtic
El més destacat
Televisor
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe, 1 llit doble

Suite Deluxe, 1 llit doble
El més destacat
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Elysium Hill, Bharari Road, Near Hotel Jas Radisson, Lakkar Bazar, Shimla, Himachal Pradesh, 171001
Sobre aquest allotjament
Hotel Kapil
Allotjaments similars

Hotel white castle
Hotel white castle
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
Preu actual: 31 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 1 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 600.0 INR per dia.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 2 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay i Paytm.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kapil
Hotel Kapil Shimla
Kapil Hotel
Kapil Shimla
Hotel Kapil Hotel
Hotel Kapil Shimla
Hotel Kapil Hotel Shimla
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Kapil
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Harkirat
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harkirat
Estada de 3 nits (març 2025)
2/10, Horrible
singh
17 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
singh
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
sahil
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sahil
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Kulwinder, Vancouver
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kulwinder
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Paul
22 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Just perfect


Paul
Estada de 5 nits (abr. 2024)
2/10, Horrible
John
11 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
John
Estada de 3 nits (març 2024)
4/10, Deficient
Ravinder Pal Singh
6 de març de 2024
Ravinder Pal Singh
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Tarlochan
6 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tarlochan
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Richard
4 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 5 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Jaspal
16 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaspal
Estada de 3 nits (juny 2023)
8/10, Bo
KOSHY
Viatge en família
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
KOSHY
Estada de 3 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Asha
Viatge en família
16 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Asha
Estada de 2 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Vishal
Viatge en família amb nens petits
25 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vishal
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
CS
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel in great location.
CS
Estada de 2 nits (des. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
9 de gen. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Upasana
10 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location, courteous staff!
Upasana
Estada de 3 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Annie
10 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Room with a view
Annie
Estada de 4 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Harry, London, England
1 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harry
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Good enough, poor breakfast
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Colin T
27 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Colin T
Estada de 3 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great little hotel!!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Pardeep, Punjab
4 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pardeep
Estada d’1 nit (juny 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
- Hotels a Londres
- Hotels propers a Aeroport Internacional de Josep Tarradellas Barcelona-El Prat
- Hotel Delfín
- Hotels a El Rosario
- Hotels a Vilassar de Mar
- Hotels a Mâcon
- Hotels a Barcelona
- Camping 3 Estrellas
- Casa Maca Guest House
- Hotels propers a La Ruta del Cister
- Hotels a Catalunya Central
- Hotels a Camprodon
- Hotels a Mont-roig de Tastavins
- Hotels a Madrid
- Tots els tipus d’allotjament
Paquets