Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Royalty Hotel





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
El més destacat
Air conditioning
TV
Private bathroom
In-room safe
In-room massage
Carregar totes les fotos de: Honeymoon Room

Honeymoon Room
El més destacat
Air conditioning
TV
Private bathroom
In-room safe
In-room massage
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Royalty Hotel es troba a Futian, una zona a Shenzhen. És al districte comercial i a prop d'una estació de metro. Huaqiangbei i Carrer de Vianants Dongmen són imprescindibles per als amants de les botigues: afegeix-los al teu itinerari juntament amb altres atractius com Finestra del Món. També val la pena visitar Costa Feliç i Museu de Ciència i Tecnologia de Shenzhen. Dedica una mica de temps a informar-te de les activitats que pots fer en aquesta zona, com ara golf.

No 199, Fumin Road, Futian District, Shenzhen, Guangdong, 518048
Què hi ha als voltants
- Centre de Convencions i Exposicions de Shenzhen - 18 minuts a peu - 1.6 km
- Centre Comercial Coco Park - 2 minuts en cotxe - 1.8 km
- Pas Fronterer de Huanggang - 3 minuts en cotxe - 2.8 km
- Port de Huanggang - 3 minuts en cotxe - 3.1 km
- Huaqiangbei - 5 minuts en cotxe - 5.1 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- 周太靓汤 - 3 minuts a peu
- 三哥冰室 - 1 minuts a peu
- 仙庙烧鸡(新洲店) - 1 minuts a peu
- CINSAULT - 4 minuts a peu
- 東鱻坊·中山脆肉鲩·椰子鸡火锅(福田石厦店)
Sobre aquest allotjament
Royalty Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar: 20 CNY per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300 CNY per vehicle l'anada i la tornada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Royalty Hotel Shenzhen
Royalty Shenzhen
Royalty Hotel Hotel
Royalty Hotel Shenzhen
Royalty Hotel Hotel Shenzhen
Preguntes freqüents
Opinions: Royalty Hotel
Opinions
6,6
6,8/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
9 de des. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
8/10, Bo
Kwan, HK
6 de nov. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Nice Business Hotel
Kwan
4/10, Deficient
Viatger verificat
1 de set. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
elli, washington d.c, usa
27 de jul. de 2014
elli
4/10, Deficient
J Toth, California USA
24 de març de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Industrial Area
J Toth
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de febr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
공선생, 한국
30 de nov. de 2013
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
직원들은 친절하였으나 관리 상태는 별로
공선생
6/10, Acceptable
dib alshammas, kuwait
13 de nov. de 2013
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
rooms
dib alshammas
8/10, Bo
강창호, 서울
4 de nov. de 2013
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
가격대비 괜찮은 호텔
강창호
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de nov. de 2013
Viatger verificat
6/10, Acceptable
oneskybe, Seoul
10 de set. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
교통편리
oneskybe
4/10, Deficient
Jc
28 d’ag. de 2013
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jc
4/10, Deficient
Viatger verificat
22 d’ag. de 2013
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
JC
16 de jul. de 2013
Què no li ha agradat: Personal i servei
JC
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de juny de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hotel
Viatger verificat
2/10, Horrible
Hotel, 網上
30 de maig de 2013
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
無甚特別
Hotel
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 de maig de 2013
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’abr. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
cub1634
5 d’abr. de 2013
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
cub1634
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de gen. de 2013
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Thomas
12 de nov. de 2012
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Thomas
10/10, Excel·lent
Vaiho
4 d’oct. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vaiho
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de set. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’abr. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Phil and Grace, USA
2 d’abr. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació