Hotel Sciatori
Diversió a pistes amb servei complet de spa i amb restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Sciatori





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de xampany
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de xampany
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de xampany
Escriptori
Double Room
Triple Room
Quadruple Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via San Filippo, 5, Borgata, Sestriere, TO, 10058
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel du Col
Hotel du Col
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 22 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 EUR per persona i per nit, fins a 12 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Sciatori Sestriere
Hotel Sciatori
Sciatori Sestriere
Sciatori
Hotel Sciatori Hotel
Hotel Sciatori Sestriere
Hotel Sciatori Hotel Sestriere
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Sciatori
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
31 de jul. de 2025
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
giovanni
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions



giovanni
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andy
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellente semaine à Borgata
Andy
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en grup
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friends retreat
John
Estada de 6 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Claudine
Viatge en família
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Claudine
8/10, Bo
Sara
Viatge en grup
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sara
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
DUMITRU
25 de des. de 2024
DUMITRU
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
michele
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
michele
Estada de 2 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Caterina
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Weekend albergo Sciatori Sestriere con un grosso c
Caterina
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Alessandra
Viatge en família
10 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alessandra
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Achille Angelo
23 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Achille Angelo
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Antonino
30 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonino
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Daniele
27 de gen. de 2024
Daniele
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
luca
27 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
luca
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Paolo
16 de gen. de 2024
Paolo
Estada de 2 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Letizia
Viatge en parella
6 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Letizia
Estada de 2 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
luca
Viatge en parella
27 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
luca
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Lucio
Viatge en família
24 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucio
Estada de 2 nits (ag. 2023)
2/10, Horrible
Myriam
2 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Myriam
Estada d’1 nit (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Beatrice
24 de jul. de 2023
Beatrice
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Garry
4 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Garry
Estada de 4 nits (des. 2022)
8/10, Bo
George
Viatge en grup
18 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Skiing holidays
George
Estada de 7 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
RICHARD
Viatge en grup
2 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RICHARD
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Fabio
10 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soggiorno perfetto
Fabio
Estada de 3 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Caj
Viatge en grup
16 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caj
Estada de 4 nits (març 2022)