Galeria de fotos de l’allotjament RoomZ Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor de plasma
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor de plasma
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
RoomZ Hotel es troba a Seria, al districte de negocis i a prop del mar. Monument del Mil Milions de Barrils, Mesquita de Kuala Belait i Parc del Jubileu de Plata són alguns dels punts d'interès locals.

Lot 1, Jalan Sultan Omar Ali, Kuala Belait, Seria, 2733
Què hi ha als voltants
- Monument del Mil Milions de Barrils - 18 minuts a peu - 1.5 km
- Mesquita de Kuala Belait - 15 minuts en cotxe - 17.6 km
- Club de Vaixells de Kuala Belait - 18 minuts en cotxe - 23.3 km
- Parc del Jubileu de Plata - 19 minuts en cotxe - 22.9 km
- Complex Comercial Miri Boulevard - 60 minuts en cotxe - 74.0 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Kompleks Sri Selera Seria - 3 minuts a peu
- The Gurkha Palace - 2 minuts a peu
- Kaizen Sushi - 1 minuts a peu
- Gerai K.S.Kwan - 2 minuts a peu
- Marzuk Rizwana Seria - 3 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
RoomZ Hotel
Allotjaments similars

Garden Sentral Hotel
Garden Sentral Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Tot inclòs
- Rentadora
7.2 de 10, Bé, 17 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: entre 5 i 20 BND per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 95 BND per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 8 BND per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
RoomZ Hotel Seria
RoomZ Seria
RoomZ Hotel Hotel
RoomZ Hotel Seria
RoomZ Hotel Hotel Seria
Preguntes freqüents
Opinions: RoomZ Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
16 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
Huwaina
Viatge en família
2 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Breakfast
Huwaina
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Muhammad
Viatge de negocis
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best service
Muhammad
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Toby
Viatge de negocis
12 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Toby
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
8 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Muhammad
17 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay
Muhammad
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Arif
24 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
British Forces Gig
Arif
Estada de 2 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Wai heng
18 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
So so
Wai heng
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Muhammad
5 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Comfortable
Muhammad
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
ladybug, My
8 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
ladybug
Estada de 3 nits (jul. 2017)