Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament no disponible a les instal·lacions
Comoditats
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Servei de neteja (diari)
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Sense ascensor
Més serveis
Allotjament lliure de fum
Serveis de l’habitació
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
Bany privat
Dutxa
Tovalloles
Entreteniment
Televisor LED de 32 polzades amb canals per satèl·lit
Menjar i beguda
Bullidora elèctrica
Altres
Aire condicionat
Escriptori
Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 13:00.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia ni de servei.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Bukit Beruntung Business
Bukit Beruntung Business Hotel Malaysia/Batang Kali
Bukit Beruntung Business
Bukit Beruntung Business Hotel Hotel
Bukit Beruntung Business Hotel Serendah
Bukit Beruntung Business Hotel Hotel Serendah
Bukit Beruntung Business Hotel Malaysia/batang Kali
Preguntes freqüents
Bukit Beruntung Business Hotel accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Bukit Beruntung Business Hotel?
En aquest allotjament no s'ofereix aparcament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Bukit Beruntung Business Hotel?
Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
A quina hora es fa el registre de sortida a Bukit Beruntung Business Hotel?
Registre de sortida: 13:00.
On es troba Bukit Beruntung Business Hotel?
Aquest hotel es troba a Bukit Beruntung i a menys de 40 km de les atraccions següents: Coves Batu, Centre Comercial Curve i KidZania. Torres Bessones Petronas i Parc KLCC també són a menys de 52 km.
Opinions: Bukit Beruntung Business Hotel
Opinions
6,6
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 2 de 19 opinions
10-Excel·lent
2
Puntuació 8: Bo. 10 de 19 opinions
8-Bo
10
Puntuació 6: Acceptable. 2 de 19 opinions
6-Acceptable
2
Puntuació 4: Deficient. 1 de 19 opinions
4-Deficient
1
Puntuació 2: Horrible. 4 de 19 opinions
2-Horrible
4
6,6/10
Neteja
6,4/10
Personal i servei
5,8/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2/10, Horrible
Zarul
30 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Neteja
Rats! Rats! Rats! In almost every room. Couldnt sleep because of it. No small rats either.
Zarul
Estada d’1 nit (juny 2023)
2/10, Horrible
Zarul
Viatge de negocis
10 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Neteja
There was a freaking mouse that entered my freaking room! Twice! Had to go down to the counter myself and asked for towels to close the door gap so that it won’t enter. And hospitals are far i mind you if you got bitten.
Zarul
Estada d’1 nit (abr. 2023)
2/10, Horrible
Zilah
11 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zilah
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
mohammad yusof
26 de nov. de 2019
mohammad yusof
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
NAJMIYATUN
24 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
sterile is not available for every room. too strong the smell of cigarettes ..
NAJMIYATUN
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
20 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We have 4 ppl and check in at night time, we booked Quad room for 4 pax, suddenly they give us double room for 2 pax....saying that Quad room customer refuse to check out. This is first time I get a ridiculous answer from reception upon check in.Argue with reception also useless.... At the end, two of my friends need to pay extra money to book another room at other hotel. This hotel never give refund or compensation to us regarding this matter. It's really SPEECHLESS........
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Just for 1 night stay
The standard room was big. Only 1 tv channel HBO. Aircond good.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Mohd
Viatge en parella, Viatge de negocis
1 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Price reasonable.
Mohd
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Only 2 tv channel available. The bathroom sink is leaking. Reported to staff but still no action untill i left the hotel. The location for food wise is very good.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Convenience
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
3 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Izzat
23 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació