Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Stanford Hotel Seoul





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 170 €
taxes i impostos inclosos
23 d’ag. - 24 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior

Habitació júnior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(18 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Banyera profunda
També et pot agradar

Mondrian Seoul Itaewon
Yongsan-gu
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 145 €
taxes i impostos inclosos
28 d’ag. - 29 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

15, World Cup buk-ro 58-gil, Mapo-gu, Seoul, Seoul, 121-835
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 22000 KRW per adult i 16500 KRW per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 16500.0 KRW per nit.
- El càrrec per l'ús de les instal·lacions és de 25000 KRW per persona i per dia, i inclou el següent: sauna i piscina.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Children under 6 years old are not permitted in the swimming pool or sauna.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-22:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Stanford Seoul
Seoul Stanford Hotel
Stanford Hotel Seoul
Stanford Seoul
Stanford Seoul Hotel
Stanford Hotel Seoul Hotel
Stanford Hotel Seoul Seoul
Stanford Hotel Seoul Hotel Seoul
Preguntes freqüents
Opinions: Stanford Hotel Seoul
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
YUKIKO
Viatge en família
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YUKIKO
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Nana
17 de jul. de 2025
Nana
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuki
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuki
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
??
18 de juny de 2025
??
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Bob
Viatge de negocis, Viatge en família
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Bob
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Seungchul
13 de juny de 2025
Seungchul
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Hideaki
31 de maig de 2025
Hideaki
Estada de 3 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
YASUMOCHI
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YASUMOCHI
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Hoshino
17 de maig de 2025
Hoshino
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
YUNA
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
YUNA
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
SAGIRI
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SAGIRI
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
PASCALE
Viatge de negocis
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfaite pour le service fourni
PASCALE
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Clint, Calgary
Viatge en parella
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clint
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
AZUMI
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
AZUMI
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
MENGLIN
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MENGLIN
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JINHWAN
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
JINHWAN
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
dong, las vegas
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
dong
Estada de 7 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Akiko
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Akiko
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Hwa Sung
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hwa Sung
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Edward
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ok hotel - don’t expect to eat there.
Edward
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
MIN IL
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MIN IL
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Jun mo
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jun mo
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
MISA
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MISA
Estada de 3 nits (gen. 2025)