Galeria de fotos de l’allotjament Seoul In Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (King)

Habitació doble (King)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Dúplex familiar, 2 llits de matrimoni, terrassa, entresol

Dúplex familiar, 2 llits de matrimoni, terrassa, entresol
El més destacat
Terrassa
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

20, Saemal-ro, Guro-gu, Seoul, 08292
Sobre aquest allotjament
Seoul In Hotel
Allotjaments similars

Hotel Bernoui Seoul
Hotel Bernoui Seoul
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.2 de 10, Molt bé, 214 opinions
Preu actual: 54 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 2000 KRW per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel COCOMO Seoul
COCOMO Seoul
Hotel COCOMO Hotel
Hotel COCOMO Seoul
Hotel COCOMO Hotel Seoul
Preguntes freqüents
Opinions: Seoul In Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de gen. de 2023
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
YOUNGSEOK
26 de des. de 2022
YOUNGSEOK
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Sunghwan
22 de des. de 2022
Sunghwan
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
19 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Amy peck feng
30 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amy peck feng
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Choonsik
16 de nov. de 2022
Choonsik
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Sungjae
21 d’oct. de 2022
Sungjae
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
YEON UNG
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YEON UNG
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
YOU
8 d’oct. de 2022
YOU
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Sangheon
Viatge de negocis
21 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sangheon
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Sangheon
19 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sangheon
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Choonsik
27 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Choonsik
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
JONGWON
Viatge de negocis
5 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JONGWON
Estada d’1 nit (nov. 2021)
4/10, Deficient
Daeyoung
8 de nov. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Daeyoung
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
JUNGKUEA
27 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
에어컨 강츄
JUNGKUEA
Estada d’1 nit (jul. 2021)
6/10, Acceptable
jajoong
Viatge en grup
10 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
jajoong
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Jang yeul
Viatge de negocis
27 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jang yeul
Estada d’1 nit (maig 2021)
4/10, Deficient
dahyeon
20 de març de 2021
dahyeon
Estada d’1 nit (març 2021)
2/10, Horrible
ki yeun
24 de febr. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
이것은 호텔인가 모텔인가
ki yeun
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Sunmi
23 de febr. de 2021
Sunmi
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
HAILONG
20 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HAILONG
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
jongtae
Viatge de negocis
30 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jongtae
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
HEE JUNG
21 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HEE JUNG
Estada d’1 nit (gen. 2021)
4/10, Deficient
JEONGSUK
Viatge de negocis
28 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
JEONGSUK
Estada de 3 nits (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
chang man
Viatge de negocis
21 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
훌륭!
chang man
Estada d’1 nit (ag. 2020)