Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Forestar





Opinions
5,2 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 55 €
taxes i impostos inclosos
29 de set. - 30 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Check In: Sun-Thu 6PM FRI, SAT 10 PM)

Habitació Deluxe (Check In: Sun-Thu 6PM FRI, SAT 10 PM)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
També et pot agradar

Grand Hyatt Seoul
Yongsan-gu
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.004 opinions
Preu actual: 206 €
taxes i impostos inclosos
10 d’oct. - 11 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Baekjegobun-ro 7-gil, 23-6, Seoul, Seoul, 05557
Sobre aquest allotjament
Hotel Forestar
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL FORESTAR Seoul
FORESTAR Seoul
HOTEL FORESTAR Hotel
HOTEL FORESTAR Seoul
HOTEL FORESTAR Hotel Seoul
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Forestar
5,2
4,8
Neteja
7,2
Comoditats
6,4
Personal i servei
5,0
Respecte al medi ambient
5,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
sang-hoon
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sang-hoon
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
INC.
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
최고로 친절한 직원, 하지만 차가운 방
INC.
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
kang
Viatge de negocis, Viatge en grup
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
kang
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sewer smell in bathroom
Viatger verificat
Estada de 7 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
oseong
Viatge de negocis
9 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
oseong
Estada d’1 nit (set. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
30 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
追加料金を取られます。特に連泊はおすすめしません。
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
YOORI
Viatge en grup
28 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
이런곳은 처음.
YOORI
Estada d’1 nit (ag. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
Seungjae
Viatge de negocis
14 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
청결상태 신경 좀...
Seungjae
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
Bella
17 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bella
Estada de 4 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Mina
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mina
10/10, Excel·lent
JONATHAN
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JONATHAN
Estada de 3 nits (març 2024)
4/10, Deficient
naoko
30 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
naoko
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
MINHYUNG
Viatge de negocis
15 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MINHYUNG
Estada de 2 nits (nov. 2023)
4/10, Deficient
taesuk
Viatge de negocis
11 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
taesuk
Estada de 9 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Daniel
Viatge en parella
10 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 5 nits (oct. 2023)
2/10, Horrible
chai
Viatge de negocis
10 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
chai
Estada de 6 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Min
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Min
Estada de 3 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
23 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2023)
2/10, Horrible
Jung-Hwa
22 d’oct. de 2023
Jung-Hwa
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Andrew
16 d’oct. de 2023
Andrew
Estada de 3 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Pak Sing Parson
9 d’oct. de 2023
Pak Sing Parson
Estada de 3 nits (oct. 2023)
4/10, Deficient
명근
Viatge de negocis
13 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
명근
Estada d’1 nit (set. 2023)