HOTEL FORESTAR Sinchon
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Universitat Hongik
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL FORESTAR Sinchon





Opinions
5,4 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 95 €
taxes i impostos inclosos
1 de gen. - 2 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

16, Yonsei-ro 4-gil, Seodaemun-gu, Seoul, Seoul, 120-180
Sobre aquest allotjament
HOTEL FORESTAR Sinchon
Allotjaments similars

Hotel Lassa
Hotel Lassa
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei d'habitacions
- Servei de neteja
6.8 de 10, 59 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
La classe d'allotjament, proporcionada pel nostre sistema de classificació, es basa en el tipus d'allotjament, les comoditats i els serveis.
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL FORESTAR Sinchon Seoul
FORESTAR Sinchon Seoul
FORESTAR Sinchon
HOTEL FORESTAR Sinchon Hotel
HOTEL FORESTAR Sinchon Seoul
HOTEL FORESTAR Sinchon Hotel Seoul
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: HOTEL FORESTAR Sinchon
5,4
5,6
Neteja
8,0
Ubicació
5,8
Personal i servei
5,0
Respecte al medi ambient
5,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
27 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada de 6 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
moonsuck
16 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
moonsuck
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Yuen Kwan
Viatge en parella
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Yuen Kwan
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Sze Leung Roy
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Sze Leung Roy
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Yejun
8 d’abr. de 2025
Yejun
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Joshua
2 de gen. de 2025
Joshua
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Stanley
Viatge en grup
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Location is fine
Stanley
Estada de 9 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
ROSALYN
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ROSALYN
Estada de 6 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
GIBEOM
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
GIBEOM
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
Kwangsub
Viatge en família
24 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kwangsub
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
Daesik
18 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Daesik
Estada de 2 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Chris
7 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
5 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Väldigt dåligt
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
louise
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
louise
Estada de 4 nits (maig 2024)
2/10, Horrible
HEEBU
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HEEBU
Estada d’1 nit (abr. 2024)
2/10, Horrible
dongwoong
6 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
dongwoong
Estada d’1 nit (abr. 2024)
2/10, Horrible
Shinwoong
22 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
주차할수없음
Shinwoong
Estada d’1 nit (març 2024)
2/10, Horrible
HYEON
4 de nov. de 2023
HYEON
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Julian
21 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julian
Estada de 2 nits (oct. 2023)
2/10, Horrible
Marita
Viatge en grup
10 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marita
Estada de 2 nits (oct. 2023)
4/10, Deficient
shin ae
26 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
shin ae
Estada d’1 nit (set. 2023)
4/10, Deficient
Tomohiko
Viatge en família
21 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tomohiko
Estada de 5 nits (set. 2023)
4/10, Deficient
Hui mei
19 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
我不會去住第二次
Hui mei
Estada de 3 nits (set. 2023)
2/10, Horrible
Yu Ying
Viatge en família
23 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Yu Ying
Estada de 2 nits (jul. 2023)








