Grand Allison
Hotel a Sentani amb servei gratuït de connexió amb l'aeroport i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Allison





Opinions
4,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Televisor LED
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Caixa forta
Massatge a l'habitació
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite empresarial

Suite empresarial
El més destacat
Televisor LED
Banyera profunda
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Caixa forta
Massatge a l'habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Kemiri Raya No.282, Sentani, Papua, 99352
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Horison Express Sentani
Horison Express Sentani
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
6.0 de 10, 1 opinió
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50000 IDR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 50 % de la tarifa de l'habitació (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 499000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Grand Allison Hotel Sentani
Papua
Grand Allison Hotel
Grand Allison Sentani
Grand Allison Hotel Sentani
Grand Allison Sentani Jayapura
Grand Allison Hotel
Grand Allison Sentani
Hotel Grand Allison Sentani
Sentani Grand Allison Hotel
Grand Allison Hotel Sentani
Grand Allison Hotel
Grand Allison Sentani
Hotel Grand Allison Sentani
Sentani Grand Allison Hotel
Grand Allison Hotel Sentani
Grand Allison Hotel
Grand Allison Sentani
Hotel Grand Allison Sentani
Sentani Grand Allison Hotel
Hotel Grand Allison
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Allison
Opinions
4,4
4,4/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
5,0/10
Comoditats
3,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Wayne
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wayne
Estada d’1 nit (maig 2024)
2/10, Horrible
Roland
Viatge en parella
3 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roland
Estada de 2 nits (nov. 2023)
4/10, Deficient
Viatger verificat
4 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
3 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)