Lato Lato Resort

Allotjament de 2.5 estrelles
Casa d'hostes a Semporna amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Lato Lato Resort

Habitació estàndard (4 Pax Full Board) | Sala d'estar
Habitació estàndard (2 Pax Full Board) | Balcó
Esmorzar diari d'estil bufet gratuït
Vista aèria
Habitació estàndard (2 Pax Full Board)

Opinions

5,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Restaurant
El preu actual és de 102 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació estàndard (4 Pax Full Board)

El més destacat

Ventilador de sostre
Bany privat
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Habitació estàndard (2 Pax Full Board)

El més destacat

Ventilador de sostre
Bany privat
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació estàndard (3 Pax Full Board)

El més destacat

Ventilador de sostre
Bany privat
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 3
  • 3 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Bum Bum Island, Semporna, Sabah, 91308

Què hi ha als voltants

  • Centre de Recerca i Conservació Tropical - 2 minuts en cotxe - 2.1 km
  • Mesquita de Semporna - 5 minuts en cotxe - 5.0 km
  • Limau Limau - 22 minuts en cotxe - 11.0 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport de Tawau (TWU): a 72 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Wang Wang Soto House - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪McDonald's - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪Kedai Kopi Cham Chuan Kee 詹全记 - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Restoran Tawakkal Baru - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪Tweet Corner Cafe - ‬6 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Lato Lato Resort

Aspectes destacats de l'allotjament
Lato Lato Resort ofereix comoditats com ara un esmorzar d'estil bufet gratuït i un restaurant.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Servei de recepció obert les 24 hores, allotjament lliure de fum i barbacoa
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i xampú

Idiomes

Anglès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 07:00 a 09:00
  • Un restaurant

Comoditats

  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • No hi ha servei de neteja

Exterior

  • Barbacoa

Més serveis

  • 2 plantes
  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Bany

  • Bany privat
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Altres

  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 18:00.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Informació important

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola

L’allotjament també es coneix com a

Lato Lato Resort Semporna
Lato Lato Resort Guesthouse
Lato Lato Resort Guesthouse Semporna

Preguntes freqüents

Lato Lato Resort accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Lato Lato Resort?

Amb data 21 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Lato Lato Resort el dia 22 de juny de 2025 són d'almenys 102,02 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Lato Lato Resort?

Lato Lato Resort no disposa d'aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Lato Lato Resort?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 18:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Lato Lato Resort?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Lato Lato Resort?

Aquesta casa d'hostes es troba a Semporna. A més, tindràs Centre de Recerca i Conservació Tropical a 1,7 km i Mesquita de Semporna a 4,8 km. Bukit Tengkorak i Limau Limau també són a menys de 15 km.

Opinions: Lato Lato Resort

Opinions

5,6
Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 10 opinions
Puntuació 8: Bo. 3 de 10 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 2 de 10 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 10 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 10 opinions

5,4/10

Neteja

5,0/10

Personal i servei

6,0/10

Comoditats

5,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Johnny

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Don’t really wanna give a review in case too many people going , and get booked out . Hahaha. And if you’re looking for a 5 star service like Sheraton. Go to Maldives! Not here Lato Lato is literally the best!!! THE BEST! Please undertand that Lato Lato is owned by local people, simple English or Malay will get you thru at ease . We had fun ,karaoke with the employees. embrace the lifestyle living on the water . it’s a big family vibe. Please only contact Lato Lato Resort via WhatsApp ONLY! (Due to language barrier) 1-2 day before your arrival to semporna , WhatsApp them to organise a boat to collect you from 7-Eleven Semporna with a price ( MYR 200/pp includes: Return boat rides island hopping 😍) it was such a good deal!!! Snorkels are also available to rent at MYR 10/ day from the resort. Note: Lato Lato does not serve beers, if you’re keen, please get some on the island to bring them with you. Bonus: a family of turtles living just below the resort . Ok not telling anymore , as we’re booking our next trip to Lato Lato. Bye

4/10, Deficient

Aissam

Estada d’1 nit (maig 2024)

6/10, Acceptable

NORHISHAM

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
We booked for more than a month. Initially try to book directly but when called unanswered then we decided to use EXPEDIA. Then again try to call the resort just to reassure our booking got through. Again nobody picks up the call. WhatsApp messages were late response and information was not completed as needed. I would like to get information on facilities available which I cannot find when Google. When booked only 'Full Board' is available but not the 'Full Package'. I need to know about airport transfer, boat transfer, Island hopping, and any convenience store available should anything be needed last minute. No information was received. We have to call again and again for the resort to respond to WhatsApp messages. This situation worried me as I thought I got scammed. My entire month before vacation makes me restless. Less than a week before our vacation then only received WhatsApp messages from the resort asking us about airport transfer, boat transfer, and island hopping confirmation. 1 day before vacation in the evening the resort WhatsApp to inform on transportation payment which is cash only. Our flight the next day is early morning. Luckily we prepare some amount of cash already as we don't like to do everything at the very last minute. We also brought a first aid kit/dry foodstuff in case no convenience store. (We are right!!) Surprisingly from day arrival until day departure all went smoothly. Driver calls and WhatsApp where to pick us up at the airport.
Estada de 3 nits (jul. 2023)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

You get what you pay for

The room and view is really really lovely and we actually enjoyed our stay here. The food is really nice too. The room’s aren’t too private though, you can see and hear the villas around you (wasn’t a problem for us). The staff really let you down though. They’re curt and rude and we felt like we were treated like outsiders for not being Malaysian the entire time (which is honestly surprising because we have been travelling around Malaysia for two months and have only ever encountered the loveliest people. As an example - We asked for kayaks and were just told ‘no’ and had to ask several people why before someone told us that the water level might be too low, which it wasn’t because we went snorkelling in it instead (which was really lovely). Also, our whatsapp conversations were vague in the lead up to our stay and they didn’t tell us which of the two jettys we would be picked up from, which caused chaos on the day. Another example - we kept ringing the bell for the bar and the staff member would refuse to come out and serve us. I just feel that as full-price paying customers, we shouldn’t have been made to feel that way. But i guess you get what you pay for. It’s the cheapest floating villa stay in the area and i would recommend it if you’re not looking for luxury and politeness. Bonus if you speak Malay :)
Estada d’1 nit (maig 2023)

2/10, Horrible

Deyling

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Muy mala servicio personal, además en la habitación no había papel higiénico, jabón de baño, lo peor que he visto en un hotel

8/10, Bo

Fraser

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Look past bad reviews and make your own opinion

I would say to everyone look beyond the bad reviews,the staff are very helpfull friendly and will do their best to facilitatee your reequests. The facility has changed since some of the bad reviews in that there is piwer during the day unless generator being topped up. The snorkling around the facilty is good and even better when the turtles pass daily. The food is good and varied over the 4 nights we stayed. This is not a 5 star resort so dont look for that level of comfort,but it is a good resort where you can embrace the view and just soak in the scenery
Estada de 4 nits (nov. 2022)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Do choose other place to stay

Its The Destination that saves the trip, and that is God's work of art. The pristine waters of Sabah is magnificient. The Lato Lato Resort is a far cry from even passable. Towels unchanged and room uncleaned for the entire stay. If I can at all help u people out there who is interested to make a trip here , never ever take the island hopping package from this hotel. Go to the website n pick a full fledged tour agent which is im abundance. If u take the so called resort package, you will be dissapointed with its service, delays and quality is nott there at all. The boat they used to take u is also not suitable. End up going with other groups as this one charges a high price at a very low quality n service.
Estada de 4 nits (ag. 2020)

8/10, Bo

Man hei

Viatge en grup
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Perfect sea view bungalow

Lato lato resort is an very unique place to stay. Not for high maintenance people as the room and amenities is basic but the view is spectacular and value for money. All bungalow has sea view so you don’t need to worry about the view. The shower place doesn’t have hot tub but provide u bucket for shower. It is still manageable if u take shower before 6pm not too cold. Overall the staff is friendly but u need to stand for their easy-going attitude may not perfectly stick on ur scheduled time for pick up or boat departure time for island hopping so you really need to on top of this kind of organisation. Overall the staff is friendly and welcoming. The greatest thing to stay in Lato lato is you can own the quiet place for urself, it is not overcrowded resort so you can enjoy photo shooting and sun bath on the roof top of the deck with paranormal sea view. You can jump into water or scuba diving right at the boat deck so it makes u so easy to do water activities here without too much arrangement
Estada de 3 nits (gen. 2020)

2/10, Horrible

ChengHsien

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

訂此飯店前請三思(Think twice before booking this hotel)

我被迫未能入住,且無法取消。 I was forced to fail to check in and could not cancel. 這家飯店非常的糟糕,位置顯示為陸地,住址及照片為海上。然而其陸上並無接待處帶人去海上的住宿處。 This hotel is very bad, the location is shown on land, the address and photo are on the sea. However, there is no reception on land to take people to accommodation at sea. 我留言請此飯店來機場接我,然而此飯店僅傳訊息詢問人數與留宿幾晚,從此不再回覆任何訊息。 我在機場空等無人接送,即自行設法前往Semporna的碼頭,然而此飯店亦無在安排碼頭接送,無人帶你去海上住宿處。 在碼頭空等數小時,期間幾次傳送訊息告知飯店我人在碼頭,然而此飯店依然置之不理,完全任何回應。 後來請當地人撥打電話給此飯店,其方表示碼頭接人需另支付100令吉,實在非常的惡劣。 其餘海上飯店有接送,顧客無法自行到達;即便接送需另外付費,亦應當於訂房資訊揭露。此飯店既不揭露接客需另支付100令吉的資訊,又不處理客戶無法入住的困難,是否刻意所為,迫使客人接受變相加價? Other sea hotels have pick-up and drop-off, customers cannot arrive by themselves; even if the pick-up and drop-off requires additional payment, it should be disclosed in the reservation information. This hotel does not disclose the information that the customer needs to pay another RM100, nor does it deal with the difficulty of customers unable to check in. Does it deliberately force the guests to accept a disguised price increase?
Estada d’1 nit (gen. 2020)