Noormans Hotel Semarang
Hotel a Semarang amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Noormans Hotel Semarang





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 22 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 11 de 11 habitacions
Habitació executiva, 1 llit individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Barnussos
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació reial, 1 llit de matrimoni gran

Habitació reial, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Barnussos
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Barnussos
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Barnussos
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 1 llit individual

Habitació amb dos llits individuals superior, 1 llit individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Barnussos
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Superior King

Superior King
Carregar totes les fotos de: Executive Twin

Executive Twin
Carregar totes les fotos de: Executive King

Executive King
Carregar totes les fotos de: Superior Twin

Superior Twin
Carregar totes les fotos de: Suite Room

Suite Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe King Room

Deluxe King Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Teuku Umar No.27, Jatingaleh, Semarang, Central of Java, 50234
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Ciputra Semarang managed by Swiss-Belhotel International
Hotel Ciputra Semarang managed by Swiss-Belhotel International
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 172 opinions
Preu actual: 36 €
taxes i impostos inclosos
5 de jul. - 6 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Noormans Hotel Lor Semarang
Noormans Hotel Lor
Noormans Lor Semarang
Noormans Lor
Noormans Hotel
Noormans Semarang
Noormans
Noormans Hotel By Lor In
Noormans Hotel Semarang Hotel
Noormans Hotel Semarang Semarang
Noormans Hotel Semarang Hotel Semarang
Preguntes freqüents
Opinions: Noormans Hotel Semarang
Opinions
7,2
Bo
7,6/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
27 de febr. de 2020
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Gregor
24 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valueable Hotel
Gregor
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
HENDRO
23 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel yang Nyaman dan Bersih
HENDRO
8/10, Bo
Diah
5 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
One night in Semarang
Diah
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Richard, Den Haag
12 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Question Semarang
Richard
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Nor Hamiza, Singapore
9 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Nor Hamiza
8/10, Bo
Agustinus, Surabaya
4 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel yang Nyaman
Agustinus
4/10, Deficient
partono, jakarta
3 de gen. de 2016
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
partono
2/10, Horrible
Djasa, jakarta
1 de gen. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kecewa dgn semua fasilitas hotel
Djasa
8/10, Bo
Viatger verificat
16 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Reasonable Price and clean, good breakfast.
Viatger verificat
8/10, Bo
Dini, tangerang
28 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dini
8/10, Bo
comfort place, Tangerang
23 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Hotel with prices and facilities more than enought
comfort place
8/10, Bo
agustina vivi
2 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació