ibis Semarang Simpang Lima
Hotel a Semarang amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Semarang Simpang Lima





Serveis populars
El preu actual és de 21 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Gajah Mada 172, Semarang, Central Java, 50133
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Holiday Inn Express Semarang Simpang Lima by IHG
Holiday Inn Express Semarang Simpang Lima by IHG
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 126 opinions
Preu actual: 27 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 84700 IDR per adult i 42350 IDR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
L’allotjament també es coneix com a
Ibis Semarang
Ibis Semarang Simpang Lima
Ibis Simpang Lima
Ibis Simpang Lima Hotel
Ibis Simpang Lima Hotel Semarang
Semarang Simpang Lima
Simpang Lima
Simpang Lima Semarang
Ibis Semarang Hotel Semarang
ibis Semarang Simpang Lima Hotel
ibis Semarang Simpang Lima Hotel
ibis Semarang Simpang Lima Semarang
ibis Semarang Simpang Lima Hotel Semarang
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Semarang Simpang Lima
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Keneeth
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Keneeth
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Erwin
Viatge en família
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erwin
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Kobayashi
4 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kobayashi
Estada de 7 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Mohammad
Viatge de negocis
1 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammad
Estada de 7 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Adam
Viatge en família
3 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adam
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
28 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Reviews
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Hartono
5 de jul. de 2023
Hartono
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
ARIANTO
4 de juny de 2022
ARIANTO
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Huang
24 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Huang
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
tineke
Viatge en família
30 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
very good
tineke
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Rahul
8 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Breakthrough IBIS Simpang lima
Rahul
Estada de 3 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
FR ARI
Viatge de negocis
26 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FR ARI
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfort room
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The room was clean
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
2 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
ZT, Toronto - Canada
Viatge en família
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ZT
Estada de 2 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ショッピングに最適な立地のホテル。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Quek
15 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rundown Hotel
Quek
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
21 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
イメージと合わない
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
14 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)