Labranda Lebedos Princess - All Inclusive
Allotjament a peu de platja amb 2 restaurants i spa complet
Galeria de fotos de l’allotjament Labranda Lebedos Princess - All Inclusive





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,2 sobre 10
Molt bo
(12 opinions)
El més destacat
Balcó moblat
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, vistes al jardí

Habitació doble superior, vistes al jardí
8,0 sobre 10
Molt bo
(11 opinions)
El més destacat
Balcó moblat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hidirlik Mah. 2172/1 Sokak No13, Seferihisar, Izmir, 35460
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Club Resort Atlantis
Club Resort Atlantis
- Platja privada
- Piscina
- Tot inclòs
- Spa
7.6 de 10, Bé, 61 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 35 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 2022-35-0634
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Labranda Lebedos Princess All Inclusive All-inclusive property
Labranda Lebedos Princess All Inclusive Seferihisar
Labranda Lebedos Princess All Inclusive
branda Lebedos Princess Inclu
Labranda Lebedos Princess All Inclusive
Labranda Lebedos Princess - All Inclusive Seferihisar
Labranda Lebedos Princess - All Inclusive All-inclusive property
Preguntes freqüents
Opinions: Labranda Lebedos Princess - All Inclusive
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Gülçin
16 de jul. de 2025
Gülçin
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Zeynep Dilara
15 de jul. de 2025
Zeynep Dilara
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
MURAT
Viatge en família
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MURAT
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ekonomik bir HD
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Harun
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harun
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
can
Viatge en família
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
can
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Osman caner
30 de juny de 2025
Osman caner
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Serif ilkay
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Serif ilkay
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
AHMET CUMHUR
Viatge en família
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AHMET CUMHUR
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ronaldo
Viatge en família
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronaldo
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Muhittin Mert
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhittin Mert
Estada de 5 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Sevcan
9 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sevcan
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Emrah
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tercihlerim arasinda ilk üçte yer alır...
Emrah
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
özge
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Şahane konaklama
özge
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Esin Burcu
Viatge en família
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Esin Burcu
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Sahar
Viatge en família
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Her sey guzeldi.
Sahar
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Sinan
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sinan
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
BARIS
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Çok iyi
BARIS
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Abdurrahman
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mükemmel
Abdurrahman
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
HÜSEYIN
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harika
HÜSEYIN
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Meryem Yesim
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tatil
Meryem Yesim
Estada de 2 nits (maig 2025)








